sobota, 27 czerwca 2015

Kapłanka Goblińska

Grenl


Ta kapłanka golbińska, jest prawą ręką oraz doradcą wodza goblinów z plemienia Durbuluk Durnna. Jeżeli ktoś go zaatakuje, ona zareaguje natychmiast lecząc swego władcę. Nie ma w zwyczaju wiązać się w bezpośrednią walkę, chyba że zostanie przyparta do muru. Jej bóstwem jest Maglubiyet(którego oblicze jest widoczne na buzdyganie), więc mimo iż leczy potrafi również rzucić plagę na swych wrogów(czyli na każdego poza goblinami).

 

Grenl

Podła potężna i władcza kapłanka, mordercze połączenie w rękach goblińskiej kobiety.

 

Konept twarzy
Wzrór twarzy goblinki, akurat blondynka bardziej pasowała do zielonego bowiem figurka miała już zbyt dużo odcieni brązu. :-)

Źródła:
"Bezsłoneczna Cytadela" wyd. ISA
www.deviantart.net

sobota, 6 czerwca 2015

Hobgobliny

Hobgobliny

Są to silniejsze i wyższe wersje goblinów, w Bezsłonecznej Cytadeli wspierają swoich pobratymców z plemienia Durbuluk, zarówno w polowaniach jak i zbieraniu świecących w ciemności grzybów. Jeżeli miasto goblinów(które zasiedlone jest już od 60 lat) zostanie zaatakowane ta grupa bezwzględnych bandytów rzuci się jako pierwsza do walki w obronie plemienia.

Figurki powstały już w granicach kwietnia, ale również nie było czasu ich wtedy pomalować :-)

Ostatnio tworzyłem hobgobliny w 2010 roku wpis znajduje się się >>TUTAJ<< Muszę przyznać że w porównaniu do tych aktualnych to wizualnie wygląda trochę biednie... :-)

 

Hobgobliny

Ci nie cofną się przed niczym, by obronić goblińską wioskę.

Hobgobliny

Statystyki:

Średni humanoid (goblinoid)

KW: 1k8+1 (5pw)

Inicjatywa +1

Szybkość 9m

KP 15

Ataki: Długi miecz +1 wręcz lub oszczep +2 dystansowy

Obrażenia: Długi miecz 1k8 lub oszczep 1k6

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne cechy: Widzenie w ciemnościach 18m

Rzuty obronne: Wytrw+3 Ref +1 Wola +0

Atrybuty: S 11,Zr 13, Bd 13, Int 10, Rzt 10, Cha 10

Umiejętności: Ciche poruszanie +3, Nasłuchiwanie +3 Ukrywanie +1, Zauważanie +3

Atuty: Czujność

Klimat/Teren: Regiony w klimacie umiarkowanym, gorącym i podziemia.

Występowanie: Banda(4-9) lub gromadka (10-100 +50% niewalczących)

Skala Wyzwania: 1/2

Skarb: Standardowy

Charakter: Zwykle praworządny zły

Rozwój: Zależnie od klasy postaci

 

Berserker
Tarczowiec

Źródła:
"Bezsłoneczna Cytadela" wyd. ISA
"Księga Potworów" wyd. ISA
http://www.mcauslandstudios.com/
http://www.ericlofgren.zenutech.com