3 metry długości, oraz 300 kilogramów żywej wagi, dodatkowo ludzka twarz o ciele skrzydlatego lwa straszny? Nie. No nie do końca taki miły misio z niego bowiem Lammasu są srogimi istotami które zawsze pomagają dobrym stworzeniom, neutralnego to taki tylko poobserwuje. Jeśliś dobry to nie zrobi Ci nic, jeszcze Ci może pomóc lub podzielić się swą wiedzą. Ale zważ wędrowcze iż jeśli tkwi w Tobie zło, nie ujdziesz cało ze spotkania z tym Człowiekiem-lwem bo on zaatakuje od razu nie czekając nawet na powitanie.
Ciekawe stworzenie zamieszkuje ruiny i opuszczone świątynie... żul...xD
Statystyki:
Duża magiczna bestia
KW: 7k10+21 (59pw)
Inicjatywa +0
Szybkość: 9mlatanie 18m (przeciętna)
KP: 14 (-1rozmiar +5 naturalny)
Ataki: 2 Pazury+12 wręcz
Obrażenia: Pazury1k6+6
Front/Zasięg:1,5m na 3m/1,5m
Specjalne cechy: Magiczny krąg przeciw złu, zdolności czaropodobne
Rzuty obronne: Wytrw+8 Ref +7 Wola +7
Atrybuty: S 23,Zr 10, Bd 17, Int 16, Rzt 17, Cha 14
Umiejętności:Koncentracja +12, Nasłuchiwanie +8, Wiedza (tajemna) +12
Atuty: Atak z powietrza, Błyskawiczny refleks, Rzucanie w walce, Walka na ślepo, Żelazna wola
Klimat/Teren: Każda kraina w klimacie gorącym oraz podziemia
Występowanie: Pojedynczo
Skala Wyzwania: 8
Skarb: Standardowy
Charakter: Zwykle praworządny dobry
Rozwój: 8-10 KW(średni), 11-21 KW (duży)
Lammasu rzuca zaklęcia jak 7-poziomowy kapłan wybierając dwie z domen; Dobro, leczenie, Prawo i Wiedza (ST rzutu obronnego 13+poziom czaru)
Magiczny krąg przeciw złu (zn): Lammasu zawsze otacza magiczny krąg przeciw złu o promieniu 6m. Efekt może być rozproszony lecz w następnej rundzie Lammasu może go odtworzyć.
Zdolności czaropodobne: 2/dzień zwiększona niewidzialność1/dzień wymiarowe drzwi, moce analogiczne do czarów rzucanych przez7-poziomowego zaklinacza.
Skok do walki (zw): Lammasu może skoczyć na wroga w pierwszej rundzie walki i zaatakować nawet jeżeli wcześniej się poruszył.
Rozszarpanie (zw): Lammasu który skoczył na wroga i powiódł mu się atak zadaje łapami +12 do ataku 1k6+3 tnące obrażenia.
Umiejętności: Lammasu w świetle dziennym otrzymuje premię +2 do testów zauważania.
Źródła:
www.wizards.com
(D&D Księga Potworów Wydawnictwo ISO)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz