Goblin
Gobliny są z natury złe oraz mnożą się niczym króliki, wystarczy uśpić czujność żeby najechali ziemie i złupili ją do cna. Ich przewaga liczebna zawsze ma znaczenie, członkowie plemienia zwykle mają jedną karnację skóry*. Śpią i żyją razem w grupach (ehm...) zawsze najsilniejszy jest przywódcą, osiedlają się gdzie się da i noszą ubrania, oraz bronie i zbroje z pokonanych nieszczęśników(zwykle słabszych). Nieraz dowódcami są Hobgobliny lub Niedźwieżuki, którzy rządzą twardą ręką nad słabszymi goblinami. Te małe, wredne szkodniki łupią kogo się tylko da byle był słabszy, chyba że mają przewagę liczebną to i twardziela skroją(niekoniecznie na miarę). Ich jedynym bóstwem jest Maglubiyet, który ogłosił prostą zasadę; Złupić każdego co się da i mnożyć się ile się da... :> Niektórzy z goblinów są właśnie kapłanami Maglubiyeta wybierając domeny chaosu, oszustwa lub zła. Jak co, to zawsze można o wierzenia zapytać goblina, bo Ci którzy mają inteligencję wysokości 12 już mogą się dogadać we wspólnym, nie tylko goblińskim. Tak więc mogą spokojnie opowiedzieć o swoich zwyczajach, w międzyczasie rąbiąc Ci sakiewkę bo łotrzyk to jedna z ich ulubionych klas. :-)
Mały, ale wariat ^^
Mały humanoid (goblinoid)
KW: 1k8 (4pw)
Inicjatywa +1 (Zr)
Szybkość 9m
KP 15 (+1 rozmiar, +1Zr, +3 Ćwiekowana skóra
Ataki: Długi miecz +1 wręcz lub dizryt +3 dystansowy
Obrażenia: Długi miecz 1k8 lub dizryt 1k4
Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m
Specjalne cechy: Widzenie w ciemnościach 18m
Rzuty obronne: Wytrw+2 Ref +1 Wola +0
Atrybuty: S 8,Zr 13, Bd 11, Int 10, Rzt 11, Cha 8
Umiejętności: Ciche poruszanie +4, Nasłuchiwanie +3 Ukrywanie +6, Zauważanie +3
Atuty: Czujność
Klimat/Teren: Regiony w klimacie umiarkowanym, gorącym i podziemia.
Występowanie: Banda(4-9) lub gromadka (10-100 +100% niewalczących +1 3-poziomowy sierżant na 20 dorosłych i przywódca 4-6 poziomu), gromadka wojenna (10-24 z worgami wierzchowcami) lub plemie (40-400) + jeden 3 poziomowy sierżant na 20 dorosłych, jeden lub dwóch poruczników 4-5 poziomu, przywódca 6-8 poziomu, 10-24 worgów oraz 2-4 złowieszcze wilki)
Skala Wyzwania: 1/4
Skarb: Standardowy
Charakter: Zwykle neutralny zły
Rozwój: Zależnie od klasy postaci
*Wyglądem mogą się różnić od mojego, ale ten był robiony na osobiste zamówienie MG Markusa :-)
Źródła:
Księga potworów wyd. ISA
http://dnd35.files.wordpress.com
Mały, ale wariat ^^
Mały humanoid (goblinoid)
KW: 1k8 (4pw)
Inicjatywa +1 (Zr)
Szybkość 9m
KP 15 (+1 rozmiar, +1Zr, +3 Ćwiekowana skóra
Ataki: Długi miecz +1 wręcz lub dizryt +3 dystansowy
Obrażenia: Długi miecz 1k8 lub dizryt 1k4
Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m
Specjalne cechy: Widzenie w ciemnościach 18m
Rzuty obronne: Wytrw+2 Ref +1 Wola +0
Atrybuty: S 8,Zr 13, Bd 11, Int 10, Rzt 11, Cha 8
Umiejętności: Ciche poruszanie +4, Nasłuchiwanie +3 Ukrywanie +6, Zauważanie +3
Atuty: Czujność
Klimat/Teren: Regiony w klimacie umiarkowanym, gorącym i podziemia.
Występowanie: Banda(4-9) lub gromadka (10-100 +100% niewalczących +1 3-poziomowy sierżant na 20 dorosłych i przywódca 4-6 poziomu), gromadka wojenna (10-24 z worgami wierzchowcami) lub plemie (40-400) + jeden 3 poziomowy sierżant na 20 dorosłych, jeden lub dwóch poruczników 4-5 poziomu, przywódca 6-8 poziomu, 10-24 worgów oraz 2-4 złowieszcze wilki)
Skala Wyzwania: 1/4
Skarb: Standardowy
Charakter: Zwykle neutralny zły
Rozwój: Zależnie od klasy postaci
*Wyglądem mogą się różnić od mojego, ale ten był robiony na osobiste zamówienie MG Markusa :-)
Źródła:
Księga potworów wyd. ISA
http://dnd35.files.wordpress.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz