Gryf
Bardzo dawno temu na forum Abasz'Har Liverrin zapytał się mnie czy nie byłbym w stanie zrobić gryfa, no i stworzyłem go.
efekt:
Nie było toto mistrzostwo świata, ale też i nie najgorsza z moich figurek to też nie była w tamtym okresie.
Cóż, po dwóch latach postanowiłem odświeżyć możliwości i na prośbę P.K.* stworzyłem nową wersję gryfa, którą przedstawiam poniżej.
Co się poprawiło? Na pewno cieniowanie skrzydeł i bardziej realistyczna sylwetka niż ta "zabawkowa" jaka była w pierwszej wersji, poza tym skrzydła wykonałem bardziej trwałą techniką niż poprzednie, dzięki niej pióra są też bardziej "pierzaste"^^
Pytacie czym są gryfy? Już opowiadam...
Gryfy są to majestatyczne zwierzęta, które posiadają głowy orłów i ciała lwów. Przednie łapy, skrzydła i głowa tych istot są orle. Gryfy nie posiadają grzyw, a ich ciało od dzioba do ogona ma 2,4m. Polują na wiele zwierząt, bardzo lubią koninę. Gniazda wiją sobie zwykle bardzo wysoko. Niejeden jeździec skończył źle kiedy ten drapieżnik z piskiem orła runął na niego z góry z impetem huraganu. Mimo iż gryfy są drapieżnikami, unikają walk z silniejszymi przeciwnikami.
Tresowanie gryfa:
Udany test postępowania ze zwierzętami (ST21) na młodego i (ST28) na dorosłego
Wychowanie u tresera: 1500zł
Jajo kosztuje 3500zł
Piskle gryfa 7000zł
Udźwig:
lekki - 150kg
średni - 151-300kg
ciężki - 301-450kg
Statystyki:
Duża bestia
KW: 7k10+21 (59 pw)
Inicjatywa +2(Zr)
Szybkość: 9 m latanie 24 m (przeciętna)
KP: 17 (-1rozmiar +2 Zr +6 naturalny)
Ataki: 2 Ugryzienie +8 wręcz, pazury +3 wręcz
Obrażenia: ugryzienie 2k6+4, Pazury1k4+2
Front/Zasięg:1,5m na 3m/1,5m
Specjalne ataki: Skok do walki, rozszarpanie 1k6+2
Rzuty obronne: Wytrw+6 Ref +5 Wola +2
Specjalne cechy: Węch
Atrybuty: S 18,Zr 15, Bd 16, Int 5, Rzt 13, Cha 8
Umiejętności:Nasłuchiwanie +6, Skakanie +8, Zauważanie +11*
Klimat/Teren: Wzgórza i góry w klimacie umiarkowanym i gorącym
Występowanie: Pojedynczo,para lub stado(6-10)
Skala Wyzwania: 4
Skarb: Żaden
Charakter: Zawsze neutralny
Rozwój: 8-10 KW(duży), 11-21 KW (wielki)
Skok do walki(zw) Jeżeli gryf zapikuje, lub skoczy na wroga w pierwszej rundzie walki, może wykonać akcję pełnego ataku, nawet jeśli wcześniej się poruszył(wykonał akcję ruchu) Rozszarpanie(zw) Gryf który skoczy do walki może wykonać dwa ataki (rozszarpanie +8 wręcz) tylnymi łapami 1k6+2 obrażeń ciętych każdy Umiejętności: Gryf otrzymuję premię rasową +4 do skakania, za dnia (w świetle dziennym) gryf otrzymuje +4 do testów Zauważania
Ogon w obrazku nie pasuje do opisu, ale jak to mówią: szczegół :P
źródła:
www.wizards.com
Księga Potworów wyd. ISA
*dzięki sąsiad ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz