piątek, 10 stycznia 2014

Szkielet kobolda, orka, psa

Trzy szkielety


Kolejna porcja nieumarłych, po zombich nadeszła pora na szkielety :-)

Szkielety są bezwolnymi, bezrozumnymi sługami swych złych panów, to jak są groźne zależy tylko od ich wielkości. Atakują każdego dopóki nie zostaną zniszczone, to co noszą na sobie zależy od tego co posiadali w chwili śmierci.

Szkielet orka


Statystyki:





Średni nieumarły

KW: 1k12 (6pw)

Inicjatywa : +5 (+1Zr +4 poprawiona inicjatywa)

Szybkość : 9m (6 pól)

KP: 13 (+1Zr, +2 Naturalny)

Ataki: Pazury + 0 wręcz, Noga od starego stołu +0

Obrażenia: 2 Pazury 1k4, Noga od starego stołu 1k6

Front/Zasięg: 1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne cechy: Widzenie w ciemności 18m, Nieumarły, niepodatność, Redukcja obrażeń 5/miażdżone

Rzuty obronne: Wytrw +0 Ref +1 Wola +2

Atrybuty: S 17, Zr 13, Bd -, Int -, Rzt 10, Cha 1

Umiejętności: -

Atuty: Poprawiona inicjatywa

Klimat/Teren: Każdy region i podziemia

Występowanie: Dowolne

Skala Wyzwania: 1/3

Skarb: żaden

Charakter: Neutralny zły

Rozwój: -

Nieumarły: niepodatny na choroby, zatrucia, czary umysłu,paraliż i otumanienie, trafienia krytyczne, stłuczenia, niepodatny na obniżenie atrybutów, wysączanie energii. Ogromne obrażenia nie spowodują jego śmierci.

Niepodatność(zw) Szkielet jest niepodatny na zimno, Nie posiada ani ciała, ani organów wewnętrznych, dlatego broń tnąca i kłuta powoduje redukcję obrażeń(5).

Szkielet psa


Zdarza się iż odpowiednio poświęca się kości zwierząt i przemienia się je w nieumarłe sługi. Kapłani bóstw śmierci sprzedają lub wynajmują takie szkielety innym istotom, którym służą one jako strażnicy mogący i przez stulecia strzec tajemnic właścicieli.


Statystyki:



Średni nieumarły

KW: 2k12 (13pw)

Inicjatywa : +7

Szybkość : 15m (10 pól)

KP: 15

Ataki: Ugryzienie +2 wręcz

Obrażenia: Ugryzienie 1k6+1

Front/Zasięg: 1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne cechy: Widzenie w ciemności 18m, Nieumarły, niepodatność, Redukcja obrażeń 5/miażdżone

Rzuty obronne: Wytrw +0 Ref +3 Wola +3

Atrybuty: S 13, Zr 17, Bd -, Int -, Rzt 10, Cha 1

Umiejętności: -

Atuty: Poprawiona inicjatywa

Klimat/Teren: Każdy region i podziemia

Występowanie: Dowolne

Skala Wyzwania: 1

Skarb: żaden

Charakter: Neutralny

Rozwój: -

Nieumarły: niepodatny na choroby, zatrucia, czary umysłu,paraliż i otumanienie, trafienia krytyczne, stłuczenia, niepodatny na obniżenie atrybutów, wysączanie energii. Ogromne obrażenia nie spowodują jego śmierci.

Niepodatność(zw) Szkielet jest niepodatny na zimno, Nie posiada ani ciała, ani organów wewnętrznych, dlatego broń tnąca i kłuta powoduje redukcję obrażeń(5).

Szkielet kobolda


Statystyki:


 

Mały nieumarły

KW: 1/2k12 (3pw)

Inicjatywa : +5 (+1Zr +4 poprawiona inicjatywa)

Szybkość : 9m (6 pól)

KP: 13 (+1 rozmiar, +1 Zr, +1 naturalny)

Ataki: Pazury + 0 wręcz, wyłamane ostrze z miecza +1

Obrażenia: Pazury 1k3 -1, wyłamane ostrze z miecza 1k4+1

Front/Zasięg: 1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne cechy: Nieumarły, niepodatność, Redukcja obrażeń 5/miażdżone

Rzuty obronne: Wytrw +0 Ref +1 Wola +2

Atrybuty: S 8, Zr 12, Bd -, Int -, Rzt 10, Cha 1

Umiejętności: -

Atuty: Poprawiona inicjatywa

Klimat/Teren: Każdy region i podziemia

Występowanie: Dowolne

Skala Wyzwania: 1/4

Skarb: żaden

Charakter: Zawsze neutralny

Rozwój: -

 

Nieumarły: niepodatny na choroby, zatrucia, czary umysłu,paraliż i otumanienie, trafienia krytyczne, stłuczenia, niepodatny na obniżenie atrybutów, wysączanie energii. Ogromne obrażenia nie spowodują jego śmierci.

Niepodatność(zw) Szkielet jest niepodatny na zimno, Nie posiada ani ciała, ani organów wewnętrznych, dlatego broń tnąca i kłuta powoduje redukcję obrażeń(5).



Źródła:

www.wizards.com

D&D Księga Potworów Wydawnictwo ISA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz