sobota, 31 października 2015

Złe drzewo

Złe drzewo


Oto figurka stworzona specjalnie na Halloween, nie miałem zbytnio weny by ją tworzy w ostatnim(trochę ciężkim) okresie. Ale w końcu się udało, dzięki wsparciu osób z grupy "Rozpruwaczy" za co dziękuję każdemu zainteresowanemu. Pozdrowienia też dla każdego kto był na Halloweenowej konferencji "Strefy Grozy", świetnie się bawiłem. :-) Dobra teraz przejdźmy do konkretów.


Złe drzewa od dawien dawna zawsze są kojarzone z horrorami, strasznymi opowieściami i niezwykle mrocznymi historiami. Te drzewo zostało skażone magią nekromancji, która przypadkiem się uwolniła przeistaczając je w żądną krwi bestię. Najlepsza rada, trzymać się od niego z daleka i nie podchodzić do niego za wszelką cenę. Spaczona magią nekromancji flora potrafi być śmiertelnie niebezpieczna...

Spaczony konar nie płonie xD



 



Nie ma to jak zgubić się w mrocznym lesie i trafić na coś takiego...




 

Figurka powstała na podstawie szkicu wykonanego przez Peet'a Coopera.

 

Evil Tree

Jakbyście chcieli żebym wykonał tego mniejszego po prawej to napiszcie w komentarzach. :-)

Źródła:
http://www.peetcooper.com/

czwartek, 1 października 2015

Harpia

Harpia


Oto najgorsza z możliwych samic z jakimi można by pójść na randkę. Wyglądają niczym stare kobiety, raczej nie myją się też za często. Ponadto harpie nie dośćże potrafią omamić umysł swą urzekająco pieśnią, to jeszcze przywalą kością w łeb, a jak już się znudzą swymi sadystycznymi zabawami pożerają ofiarę. Co ciekawe nie używają ubrań, te które umieją korzystać z łuku są bardzo wysoko cenionymi najemnikami. Można by powiedzieć że wychodzi im z tego bardzo wypaczona wersja amorka, lata toto brzydactwo na golasa, strzela do wszystkich i śpiewa miłosne pieśni... Horror.






Konkursu piękności to raczej nie wygra...

Harpia

Obrazek powyżej posłużył za inspirację od stworzenia figurki, gdyby się tak Soldianie nie spodobał pewnie w ogóle by nie powstała. :P

Statystyki:

Duży humanoid-potwór

KW: 7k8 (31pw)

Inicjatywa +2

Szybkość 6m(4 pola) Latanie 24(16 pól)

KP 13(+2 Zr, +1 naturalny, nieprzygotowany 11, dot. 12)

Atak bazowy: Atak/zwarcie +7/+7

Ataki: Maczuta +7 wręcz

Obrażenia: Maczuga 1k6, całkowity atak Maczuga +7/+2 wręcz(1k6) oraz 2 pazury +2 wręcz 1k3

Front/Zasięg: 1,5m, 1,5m

Specjalne ataki: Urzekająca pieśń

Specjalne cechy: Widzenie w ciemnościach 18m

Rzuty obronne: Wytrw +2 Ref +7 Wola +6

Atrybuty: S 10, Zr 15, Bd 10, Int 7, Rzt 12, Cha 17

Umiejętności: Blefowanie +11, Nasłuchiwanie +7 Spostrzegawczość +3, Występy(Oratorstwo +5), Zastraszanie +7

Atuty: Atak z powietrza, Sugestywność, Uniki.

Klimat/Teren: Bagna w klimacie umiarkowanym,

Występowanie: Pojedynczo, para, lub tabun(7-12)

Skala Wyzwania: 4

Skarb: Standardowy

Charakter: zwykle chaotyczny zły

Rozwój: Zależnie od klasy postaci

Urzekająca pieśń (zn) Gdy śpiewa istoty na obszarze 90m fali wykonują rzut obronny na wole(ST17), nieudany oznacza iż efekt zauroczenia wpłynął na umysł.(ST rzutu obronnego oparto na charyzmie 17). Nieudany rzut obronny powoduje iż ofiara podąża najprostszą drogą do Harpii, na niebezpiecznym obszarze ma prawo do kolejnego rzutu obronnego. Zauroczona ofiara jedynie się broni. W odległości 1,5 metra od Harpii ofiara stoi i nie rusza się z miejsca, mózg funkcjonuje póki Harpia śpiewa i rundę później. Bard może wykonać kontr-pieśń która daje ofierze nowy rzut obronny na wolę. Ofiara, której rzut obronny się powiedzie jest odporna na 24 godziny na śpiew Harpii.

Umiejętności, Harpia posiada premię rasową +4 do Blefowania i Nasłuchiwania.

 

Przy okazji dla porównania harpia, którą wykonałem w listopadzie 2010 roku na obrazku poniżej to ta pierwsza od prawej u góry ;P

2010

Źródła:
"Księga potworów" wyd. ISA
http://muddycolors.blogspot.com/