Harpia
Oto najgorsza z możliwych samic z jakimi można by pójść na randkę. Wyglądają niczym stare kobiety, raczej nie myją się też za często. Ponadto harpie nie dośćże potrafią omamić umysł swą urzekająco pieśnią, to jeszcze przywalą kością w łeb, a jak już się znudzą swymi sadystycznymi zabawami pożerają ofiarę. Co ciekawe nie używają ubrań, te które umieją korzystać z łuku są bardzo wysoko cenionymi najemnikami. Można by powiedzieć że wychodzi im z tego bardzo wypaczona wersja amorka, lata toto brzydactwo na golasa, strzela do wszystkich i śpiewa miłosne pieśni... Horror.
Konkursu piękności to raczej nie wygra...
Obrazek powyżej posłużył za inspirację od stworzenia figurki, gdyby się tak Soldianie nie spodobał pewnie w ogóle by nie powstała. :P
Statystyki:
Duży humanoid-potwór
KW: 7k8 (31pw)
Inicjatywa +2
Szybkość 6m(4 pola) Latanie 24(16 pól)
KP 13(+2 Zr, +1 naturalny, nieprzygotowany 11, dot. 12)
Atak bazowy: Atak/zwarcie +7/+7
Ataki: Maczuta +7 wręcz
Obrażenia: Maczuga 1k6, całkowity atak Maczuga +7/+2 wręcz(1k6) oraz 2 pazury +2 wręcz 1k3
Front/Zasięg: 1,5m, 1,5m
Specjalne ataki: Urzekająca pieśń
Specjalne cechy: Widzenie w ciemnościach 18m
Rzuty obronne: Wytrw +2 Ref +7 Wola +6
Atrybuty: S 10, Zr 15, Bd 10, Int 7, Rzt 12, Cha 17
Umiejętności: Blefowanie +11, Nasłuchiwanie +7 Spostrzegawczość +3, Występy(Oratorstwo +5), Zastraszanie +7
Atuty: Atak z powietrza, Sugestywność, Uniki.
Klimat/Teren: Bagna w klimacie umiarkowanym,
Występowanie: Pojedynczo, para, lub tabun(7-12)
Skala Wyzwania: 4
Skarb: Standardowy
Charakter: zwykle chaotyczny zły
Rozwój: Zależnie od klasy postaci
Urzekająca pieśń (zn) Gdy śpiewa istoty na obszarze 90m fali wykonują rzut obronny na wole(ST17), nieudany oznacza iż efekt zauroczenia wpłynął na umysł.(ST rzutu obronnego oparto na charyzmie 17). Nieudany rzut obronny powoduje iż ofiara podąża najprostszą drogą do Harpii, na niebezpiecznym obszarze ma prawo do kolejnego rzutu obronnego. Zauroczona ofiara jedynie się broni. W odległości 1,5 metra od Harpii ofiara stoi i nie rusza się z miejsca, mózg funkcjonuje póki Harpia śpiewa i rundę później. Bard może wykonać kontr-pieśń która daje ofierze nowy rzut obronny na wolę. Ofiara, której rzut obronny się powiedzie jest odporna na 24 godziny na śpiew Harpii.
Umiejętności, Harpia posiada premię rasową +4 do Blefowania i Nasłuchiwania.
Przy okazji dla porównania harpia, którą wykonałem w listopadzie 2010 roku na obrazku poniżej to ta pierwsza od prawej u góry ;P
Źródła:
"Księga potworów" wyd. ISA
http://muddycolors.blogspot.com/