piątek, 17 grudnia 2010

Belker

Belker


Jeżeli nie palicie, a byliście w zamkniętym pomieszczeniu z palaczami to już mniej więcej wiecie jak wyglądałoby wasze spotkanie z tym żywiołakiem dymu. Otóż po co wam reklama o niszczeniu płuc? On sam do nich wejdzie i przeprowadzi całkiem bolesną operację od środka. Lepiej ich unikać, jedno jest pewne jest żywą antyreklamą koncernów tytoniowych.


Palenie szkodzi zdrowiu, Belker też.

Duży żywiołak (powietrza)

KW: 7k8+7 (38pw)

Inicjatywa +5(Zr)

Szybkość 9mlatanie 15m (doskonała)

KP 22 (-1 rozmiar,+5 Zr, +8 naturalny)

Ataki: 2 skrzydła+9 wręcz, Ugryzienie +4 Wręcz, 2 pazury +4 wręcz

Obrażenia: Skrzydło1k6+2, Ugryzienie 1k4+1, pazury 1k3+1

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/3m

Specjalne ataki: Pazury oparów

Specjalne cechy: Postać oparów

Rzuty obronne: Wytrw+3 Ref +10 Wola +2

Atrybuty: S 14,Zr 21, Bd 13, Int 6, Rzt 11, Cha 11

Umiejętności: Ciche poruszanie +9, Nasłuchiwanie +9, Zauważanie +9

Atuty: Finezja w broni (skrzydło), Wielokrotny atak

Klimat/Teren: Każdy region oraz podziemia

Występowanie:Pojedynczo, lub stadko (2-4)

Skala Wyzwania: 6

Skarb: Żaden

Charakter: zwykle neutralny zły

Rozwój: 8-10 KW(duży), 11-21 (wielki)

 

Pazury oparów (zw): Po przyjęciu przez Belkera postaci oparów, Belker otacza ofiarę gdy dym z którego składa się Belker (ST 14) na Wytrwałość nieudany oznacza 3k4 obrażenia wewnątrz płuc ofiary od pazurów Belkera rzuty na Wytrwałość powtarza się aż do wykasłania zabójczych oparów.

Postać oparu(zn) Belker może 20 razy dziennie użyć postaci oparu jest to akcja darmowa, lata wtedy na odległość 15m. Analogiczna moc do czaru stan lotny.

 

  

 

Źródła:

www.wizards.com

(D&D Księga Potworów Wydawnictwo ISA)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz