Palenie szkodzi zdrowiu, Belker też.
Duży żywiołak (powietrza)
KW: 7k8+7 (38pw)
Inicjatywa +5(Zr)
Szybkość 9mlatanie 15m (doskonała)
KP 22 (-1 rozmiar,+5 Zr, +8 naturalny)
Ataki: 2 skrzydła+9 wręcz, Ugryzienie +4 Wręcz, 2 pazury +4 wręcz
Obrażenia: Skrzydło1k6+2, Ugryzienie 1k4+1, pazury 1k3+1
Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/3m
Specjalne ataki: Pazury oparów
Specjalne cechy: Postać oparów
Rzuty obronne: Wytrw+3 Ref +10 Wola +2
Atrybuty: S 14,Zr 21, Bd 13, Int 6, Rzt 11, Cha 11
Umiejętności: Ciche poruszanie +9, Nasłuchiwanie +9, Zauważanie +9
Atuty: Finezja w broni (skrzydło), Wielokrotny atak
Klimat/Teren: Każdy region oraz podziemia
Występowanie:Pojedynczo, lub stadko (2-4)
Skala Wyzwania: 6
Skarb: Żaden
Charakter: zwykle neutralny zły
Rozwój: 8-10 KW(duży), 11-21 (wielki)
Pazury oparów (zw): Po przyjęciu przez Belkera postaci oparów, Belker otacza ofiarę gdy dym z którego składa się Belker (ST 14) na Wytrwałość nieudany oznacza 3k4 obrażenia wewnątrz płuc ofiary od pazurów Belkera rzuty na Wytrwałość powtarza się aż do wykasłania zabójczych oparów.
Postać oparu(zn) Belker może 20 razy dziennie użyć postaci oparu jest to akcja darmowa, lata wtedy na odległość 15m. Analogiczna moc do czaru stan lotny.
Źródła:
www.wizards.com
(D&D Księga Potworów Wydawnictwo ISA)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz