niedziela, 25 września 2011

Ghul

Ghul

Oto ten co zawsze jest tam gdzie pełno zwłok cmentarze czy pola bitew zawsze je przyciągają, nie mówię tu o podejrzanych pracownikach kostnicy z brakiem gustu :P Cóż tu dużo mówić, powiedzmy iż gustuje on w „dojrzałych”porcjach mięcha. Ponoć każdy kto uprawiał kanibalizm ma szansę po śmierci stać się Ghulem (Hannibal L. mógłby czuć się zagrożony). Według innych podań to ponoć każdy niegodziwiec ma szansę stać się tym nieumarłym o opiętych mocno kościach przez gnijące ciało i zapadniętych ślepiach lśniących szaleństwem. Bowiem przemiana w Ghula wypacza umysł, każdy przemieniony mówi w języku jaki znał zażycia zwykle jest to wspólny, chociaż wątpię żeby miał coś ważnego do powiedzenia poza; "głodny", "świeże", "miękkie"(ehm), "twarde"(ehmx2), "gnat", "żylaste"(jakaś stara babcia) itp. x)


  "-Jasiu nie obgryzaj paznokci bo zamknę trumnę!"


Statystyki:

 

Średni nieumarły

KW: 2k12 (13pw)

Inicjatywa +2(Zr)

Szybkość 9m

KP 14 (+2 Zr, +2naturalny)

Ataki: Ugryzienie+3 wręcz, 2 pazury +0 wręcz

Obrażenia: Walnięcie1k8+1, 1k4-1 + trucizna

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne ataki: Paraliż,tworzenie pomiotu

Specjalne cechy: Nieumarły,odporność na odegnanie +2

Rzuty obronne: Wytrw+0 Ref +2 Wola +5

Atrybuty: S 13,Zr 15, Bd -, Int 13, Rzt 14, Cha 16

Umiejętności: Ciche poruszanie +7, Nasłuchiwanie +7, Przeszukiwanie +6, Skakanie +6, Ukrywanie +7,Wspinaczka +6, Wyczucie kierunku +3, Wyzwalanie się +7, Zauważanie +7

Atuty: Finezja w broni (ugryzienie), Wielokrotny atak

Klimat/Teren: Każdy region, wody oraz podziemia

Występowanie:Pojedynczo banda (2-4) lub sfora (7-12)

Skala Wyzwania: 1

Skarb: żaden

Charakter: Zawsze chaotyczny zły

Rozwój: 3 KW (średni)

 

Paraliż (zw): Ugryziona lub trafiona pazurami przez Ghula istota musi wykonać rzut obronny na Wytrwałość (ST14) Nieudany oznacza paraliż na 1k6+2 min. Elfy są niepodatne na ten efekt.

 

Tworzenie pomiotu (zn): Nie zjedzony przez Ghula humanoid po1k4 dniach staje się pomiotem, Rzucenie Ochrony przed złem na ciało zapobiega przemianie

 

Nieumarły: Niepodatny na efekty wpływające na umysł,trucizny, uśpienie, paraliż, otumanienie i choroby. Nie wpływają na niego trafienia krytyczne i stłuczenia Niepodatny na obniżanie wartości atrybutów oraz wysączanie energii. Ogromne obrażenia nie powodują jego śmierci.

 
Zagryzkę to on ma ale gdzie butelka..?

 

Źródła:

www.wizards.com

(D&D Księga Potworów Wydawnictwo ISO)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz