czwartek, 11 maja 2017

Osuszona Fontanna

Makieta ta powstała w sumie dosyć przypadkowo, bo od znalezienia styropianowego opakowania, które wyglądało jak drzwi/wrota. Oraz z głowy zabawkowego rekina, którego dorwałem w sklepie z używaną odzieżą. :-)
Front
Pierwszą rzeczą to było docięcie z kawałków styropianu odpowiednich "kostek", następnie przyklejenie ich dookoła "wrót"
Z prawej strony
Za łeb posłużyła głowa jakiegoś zabawkowego rekina, która pasowała wręcz idealnie, nawet nie musiałem nic przycinać żeby wpasować, ot trochę kleju na gorąco i trzyma jak zło.

z lewyj xD
Jako oczy posłużyły jakieś plastikowe połówki koralików, nawet nie pamiętam za bardzo skąd je wydłubałem. :P

od... drugiej strony
Oczywiście podstawa z kartonu, obklejona ręcznikiem papierowym zamoczonym w kleju wikol wzmocniła konstrukcję równie dobrze jak klej na gorąco dookoła drzwi żeby "kostki" się dobrze trzymały.

Gdzieś w galerii tam jest ten obrazek
C
ałość pomalowałem na szaro, potem obleciałem jasnym szarym na koniec białym techniką suchego pędzla, do tego puściłem płukankę ze zgniłozielonego żeby dodać efekt starego zacieku, lub glonów. Może posłużyć za tajne przejście, coś w rodzaju "ust prawdy" lub jako faktycznie osuszona fontanna albo nawet... zapomniany monument przedstawiający bulette(chociaż wątpię by ktoś czcił podziemnego rekina, ale ludzie są na tyle szaleni że nie jest to wykluczone). :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz