poniedziałek, 22 stycznia 2018

Wystrój karczmy

Akurat pracuję nad stworzeniem sobie całej karczmy, ale już część podstawowych elementów jest gotowa więc wypada je opublikować. :-)


Najdłużej mi zajęło z beczkami, praktycznie trzy dni roboty, zrobiłem je z pojemników od pochłaniaczy zapachów w lekarstwach, oczywiście wysypałem ze środka te dziwne kuleczki do śmietnika. :P

Okleiłem je kawałkiem grubego kartonu przez środek następnie poprzyklejałem paski z cienkiego kartonu imitujące deski, obręcze to też tektura, korek na beczce jest kawałkiem plastikowego patyczka uciętym i przyklejonym na super glue.^^


Widok pierwszy

Skrzynia to podstawa z kartonu i płaskiego styropianu uzupełniona tu i ówdzie klejem na gorąco, skrzynka jest z jakiejś starej zabawki z żołnierzyków, przerobiona z nowoczesnej na odrobinę starszą wersję. :-)

Widok z tyłu
Stoły karczmy to całkowity hit, na podstawie identycznej jak skrzynia osadziłem... koła od starej zabawki, które pokryłem klejem na gorąco żeby nadać fakturę starego zniszczonego drewna. :-)

Całość pomalowałem na dwa odcienie brązu i dałem cieniowanie z czarnych płukanek, potem trochę jaśniejszy brąz suchym pędzlem i gotowe.
Widok z lewej

Podstawowe części karczmy gotowe, zapraszamy do tawerny! Jako element terenu nadają się świetnie, ale równie dobrze można by ich użyć jako np. przeszkody terenowo lub też jako element wystroju jakiegoś starego magazynu, beczki można wykorzystać jako osłonę dla strzelców/czarodziei w przypadku jakiejś walki na dystans.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz