poniedziałek, 29 maja 2023

Ziemista dłoń

 Ta makieta powstała w podobny sposób co moja dłoń giganta parę lat temu:


<<<<DŁOŃ GIGANTA>>>>


Model ten miał swoją bazę z ręki - zabawki ze "Scooby Doo".

Udało mi się ją stworzyć na początku roku, ale z robieniem zdjęć jak zwykle długo zeszło, jakoś życie codzienne gdzieś moje hobby połyka.




Różnica polegała na tym że pomalowałem ją na brązowo i pokryłem dwoma rodzajami posypek.


Dziury w palcach wypełniłem ręcznikiem papierowym z Wikolem, poczekałem aż wyschnie i dopełniłem klejem na gorąco.


Żeby model wyglądał na bardziej realistyczny dodałem jeszcze posypkę trawiastą od wnętrza.


Ręka z korzeni, lub gałęzi gotowa.


Co ciekawe poza tym że służy jako świetna ozdoba, miejsce wypoczynku bohaterów, lub część jakiegoś drewnianego kolosa - może też służyć jako efekt czarów.

Wyobraźnia, taka piękna rzecz. :-)



Zdjęcia: Soldiana



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz