Oto młody przedstawiciel najchciwszego ze wszystkich smoków,Czerwone smoki nawet potrafią zauroczyć okolicznych wieśniaków żeby im dziewice sprowadzali. ;-P Maluchy żyją pod ziemią dopóki same nie wyjdą żeby sobie jakoś radzić, daleko nie zachodzą bowiem żyją potem w jaskiniach w których aż migocze od ich szkarłatnego blasku. Muszą mieć też szczyt na którym przesiadują obserwując bacznie okolicę, narażając się przez to na ataki Srebrnych smoków.
Statystyki:
Duży smok (ognia)
KW: 13k12+39 (123pw)
Inicjatywa +0
Szybkość 12m latanie45m(słabe)
KP 21 (-1 rozmiar+12 naturalny)
Ataki: Ugryzienie+19, 2 Pazury +7, 2 Skrzydła +7, uderzenie ogonem +9
Obrażenia: Ugryzienie2k6, 2 Pazury 1k8, Skrzydła, 1k6
Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m
Specjalne ataki: Broń oddechowa(stożek ognia) 6k10 (ST19)
Specjalne cechy: Odporność na ogień, wrażliwość na zimno.
Rzuty obronne: Wytrw+11 Ref +8 Wola +9
Atrybuty: S 25,Zr 10, Bd 17, Int 12, Rzt 13, Cha 12
Umiejętności: przeszukiwanie+15, Ciche poruszanie się +16, Nasłuchiwanie +15 ,Zauważanie, Skakanie +17,+15, Ukrywanie się +15 wyzwalanie się +15
Atuty: Potężny atak, Rozszczepienie.
Klimat/Teren: Wzgórza i góry o klimacie umiarkowanym i gorącym oraz podziemia.
Występowanie: Pojedynczo lub stadko (2-5)
Skala Wyzwania: 6
Skarb: Podwójny standardowy
Charakter: Zawsze chaotyczny zły
Rozwój: 14-15KW(duży)
Stworzenie ognia: Odporność na ogień, podwójne obrażenia od zimna chyba że powiedzie się rzut obronny
Ugryzienie: Jeżeli temu smokowi uda się ugryźć przeciwnika zadaje mu (2k6) dodając do tego jego premię z siły (+7) Stwór może również tymatakiem chwytać wrogów. W teście ugryzienia stosuje się pełną premię do ataku.
Pazur: Smok któremu uda się uderzyć przeciwnika zakończoną pazurami łapą, zadaje obrażenia (2x k8) plus połowa premii z siły zaokrąglając w dół(+3) stwór może tym atakiem chwytać wrogów. W teście ataku pazurami stosuje się premię do ataku 5
Skrzydło: Smok może atakować skrzydłami nawet lecąc. Udane trafienie powoduje obrażenia (2x k6) plus połowa premii z siły(+3) w teście ataku skrzydłami również stosuje się premię do ataku 5
Uderzenie ogonem: Smok może w każdej rundzie uderzać przeciwników ogonem taki atak powoduje (1k8) Plus premia z siły razy półtorej(+4) w teście ataku ogonem stosuje się premię do ataku 5
Zwarcie: Smoki nie lubią walczyć w zwarciu lecz ten smok może pochwycić wroga wtedy stosuje się zasady zwarcia. Smok trzymany w zwarciu przez stworzenie przynajmniej o tym samym rozmiarze może kontratakować gryzą coraz atakując wszystkimi czterema łapami. (tylne kończyny powodują obrażenia jak od pazurów[1k8]) Jeśli zostanie pochwycony lub padnie ofiarą miażdżącego ataku większego smoka może zareagować jedynie przeprowadzając atak zwarcia i spróbować się wyrwać bądź też kontratakować gryząc lub zionąc. Jeżeli bestia znajdzie się w zwarciu z mniejszym od siebie stworzeniem może odpowiedzieć dowolnym atakiem fizycznym(wyjątek to machnięcie ogonem).
Ten post uważam za wyjątkowy bowiem w końcu odważyłem się wykonać smoka (pod namową oczywiście) :-)
Nieładnie było się znęcać nad mniejszym, teraz się ucieka... ^^
Źródła:
www.wizards.com
(D&D Księga Potworów Wydawnictwo ISO)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz