Ogary Thryma w rodzinnych stronach znajdują się na samym szczycie drabiny pokarmowej, jedynymi istotami których boją się Ogary są białe smoki, lecz watahy Ogara mogą się przeciwstawić młodszym smokom jeżeli te zaatakują. Niezależnie od tego czy Ogary stanowią rolę drapieżcy czy ofiary zawsze sprytnie używają swoich specjalnych umiejętności w walce, kiedy ścierają się z duża ilością przeciwników używają lodowej burzy(szybka akcja której wykorzystanie umożliwia atut szybkiego czarowania) do zdezorientowania wrogów.Potem dążą do bezpośredniej konfrontacji aby użyć swój zasięg. Kiedy walczą używają Lodowatego spojrzenia kiedy tylko to możliwe, atakując pazurami i gryząc przez resztę czasu, gdy walczą z małą liczbą wrogów używają lodowatego spojrzenia żeby jak najszybciej pozbyć się przeciwników rzucających czary,strzelających oraz tych którzy trzymają się z dala od walki wręcz. Przeciw słabszym przeciwnikom Ogary starają się skupić na sobie największą ich liczbę w walce wręcz polegając na swojej zdolności Kontrataku żeby szybko wyrównać różnice. Dzięki temu przeciwnik dwa razy pomyśli zanim następnym razem zaatakuje Ogara ;-) To że Ogary Thryma są odporne na zimno nie oznacza że są niepodatne na nie, więc używając swojego lodowatego spojrzenia lub lodowej burzy muszą uważać na siebie wzajemnie zwłaszcza gdy są Ogary skoncentrowane walcząc w jednym miejscu i w dużej ilości.^^
Statystyki:
Ogromna magiczna bestia
KW: 13KW (175pw)
Inicjatywa +1
Szybkość: 12m
KP: 39
Ataki: Ugryzienie+19 wręcz oraz 2 Pazury +18 wręcz każdy
Obrażenia: Ugryzienie3k6+8, Pazury 2k6+4
Front/Zasięg:1,5m na 3m/1,5m
Specjalne cechy: Kontratak,Lodowate spojrzenie, Umiejętności czaro podobne (lodowa burza poziom 13. trzy razy dziennie, Odporność na zimno 15
Rzuty obronne: Wytrw+22 Ref +15 Wola +15
Atrybuty: S 26,Zr 12, Bd 27, Int 4, Rzt 20, Cha 15
Umiejętności: Zastraszanie+22, Skakanie +12, Nasłuchiwanie +11, Przetrwanie +9, Zauważanie +8
Atuty: Czujność,Wielokrotny atak, Skupienie na umiejętności(Zastraszanie), Przyśpieszona umiejętność czaro podobna (lodowa burza), Skupienie na broni (Pazur)
Klimat/Teren: Mroźne ostępy
Występowanie: Pojedynczo lub wataha (5-7)
Skala Wyzwania: 10
Skarb: Brak
Charakter: zwykle neutralny zły
Rozwój: 14-32 KW(Olbrzymi), 33-39 KW (Gargantuiczny)
Rzuty obronne: +6 premii rasowej do rzutów obronnych
Kontratak (zw) Jeżeli jakiekolwiek stworzenie które zaatakuje Ogara Thryma i spudłuje, jest zagrożone uderzeniem kolców Ogara Thryma, otrzymuje on dodatkowy atak +19 jeżeli trafi zadaje obrażenia w wysokości 1k8+4.
Lodowate spojrzenie: (zn) W linii 16m co 1k4 rundy zadaje obrażenia 13k6 od zimna, udany rzut na Refleks (ST24) zmniejsza obrażenia o połowę
Umiejętności: Ogar Thryma ma +10 Premii rasowej do Zastraszenia
"w edycji tego posta pomogła mi moja ukochana :-)"
Źródła:
www.wizards.com
(D&D Monster Manual V)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz