Hobgobliny
Są to silniejsze i wyższe wersje goblinów, w Bezsłonecznej Cytadeli wspierają swoich pobratymców z plemienia Durbuluk, zarówno w polowaniach jak i zbieraniu świecących w ciemności grzybów. Jeżeli miasto goblinów(które zasiedlone jest już od 60 lat) zostanie zaatakowane ta grupa bezwzględnych bandytów rzuci się jako pierwsza do walki w obronie plemienia.
Figurki powstały już w granicach kwietnia, ale również nie było czasu ich wtedy pomalować :-)
Ostatnio tworzyłem hobgobliny w 2010 roku wpis znajduje się się >>TUTAJ<< Muszę przyznać że w porównaniu do tych aktualnych to wizualnie wygląda trochę biednie... :-)
Ci nie cofną się przed niczym, by obronić goblińską wioskę.
Statystyki:
Średni humanoid (goblinoid)
KW: 1k8+1 (5pw)
Inicjatywa +1
Szybkość 9m
KP 15
Ataki: Długi miecz +1 wręcz lub oszczep +2 dystansowy
Obrażenia: Długi miecz 1k8 lub oszczep 1k6
Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m
Specjalne cechy: Widzenie w ciemnościach 18m
Rzuty obronne: Wytrw+3 Ref +1 Wola +0
Atrybuty: S 11,Zr 13, Bd 13, Int 10, Rzt 10, Cha 10
Umiejętności: Ciche poruszanie +3, Nasłuchiwanie +3 Ukrywanie +1, Zauważanie +3
Atuty: Czujność
Klimat/Teren: Regiony w klimacie umiarkowanym, gorącym i podziemia.
Występowanie: Banda(4-9) lub gromadka (10-100 +50% niewalczących)
Skala Wyzwania: 1/2
Skarb: Standardowy
Charakter: Zwykle praworządny zły
Rozwój: Zależnie od klasy postaci
Źródła:
"Bezsłoneczna Cytadela" wyd. ISA
"Księga Potworów" wyd. ISA
http://www.mcauslandstudios.com/
http://www.ericlofgren.zenutech.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz