czwartek, 15 października 2020

Biblioteczki do HeroQuest

Po dwóch latach poszukiwań na aukcjach internetowych zakupiłem sobie w końcu grę planszową "HeroQuest".

 Plansza była tak zniszczona że musiałem zrobić przedruk, na moje szczęście papier kredowy w kolorze robi swoje. :D 

Brakowało mi niestety mebelków do tego "Świętego Graala" gier planszowych. Mimo iż nigdy nie uprawiałem ciesielstwa mebelkowego postanowiłem spróbować, bo czemu nie? :-)

Kolega mój Tomek dał mi wymiary mebelków to wziąłem się do roboty, pozdrawiam. :D 

Strona nad którą pracuje Tomek:


RAGNAROK


Polecam dać lajka! :D


Patyczki po lodach i drewniane mieszadła do kawy okazały się być strzałem w dziesiątkę, Klej do drewna Wikol nadał się idealnie do połączenia wszystkich części.

Za zdobienia boczne posłużyły zwykłe wykałaczki oczywiście przycięte odpowiednio.

 Kiedy już miałem gotowe zauważyłem że brakuje mi na nich ksiąg i kartek.

Księgi powstały z kawałków przyciętego styropianu obklejonego papierowymi wzorami starożytnych tomów.

Księgi i mapy zdobyłem dzięki pomocy kolegi z kanału Youtube:


GRZEGORZ CAPUTA

 

Pozdrawiam i zapraszam na kanał Grzegorza.Warto! :D


Kartki luźno leżące wykonałem właśnie dzięki jego szablonowi, wykorzystując otrzymane wymiary przerobiłem to odpowiednio i pododawałem grafiki różnych mrocznych Grimoire'ów. 

 

Znajdziecie je na moim wpisie pod tym adresem:

KARTKI KSIĄG

 

Całość pomalowałem farbkami akrylowymi, wycieniowałem w paru miejscach i gotowe! Można już grać. :D


Zwoje i kartki na drugiej szafce




No i wychodzi że jak się nie ma co się lubi to się tworzy z czego się ma! Hee hee hee :D


Zdjęcia: Soldiana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz