czwartek, 29 października 2020

Stojak na bronie

 I tak oto przed Wami dalszy ciąg moich zmagań z mebelkami do HeroQuest. :-)

Wymiary dostałem od Tomka, pozdrawiam.^^

Nawet nie opiszę jak przyjemne było łączenie tych patyczków po lodach Wikolem, samo mi się to tworzyło w rękach i przyznam się że nie zmarnował się nawet kawałek tego drewna. = )

 

Tarcze i bronie poprzyklejałem za pomocą kleju cyjanoakrylowego, nie ufam Wikolowi jeżeli chodzi o łączenie plastik - drewno. 

 Co do oręża to użyłem starych bitsów(dla nieobeznanych części figurek) z Warhammera Fantasy Battle, które kupiłem za grosze na portalu aukcyjnym(allereklama nie?). 





Malowanie było bardzo przyjemne, ale wymagało pewnej ręki.

Pomalowałem gem na tarczy na inny kolor bowiem szukałem jakiegoś kontrastu.

Całość jeszcze wzmocniłem dając przed malowaniem podkład akrylowy.


Z tyłu niestety nie wygląda to aż tak imponująco, cóż... :-)
 
 
No i zyskałem bardzo fajny mebelek, a ponadto też część makiety do papierowych gier RPG na sesję, albo do bitewniaka.
 
 
zdjęcia: Soldiana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz