czwartek, 22 października 2020

Stół do tortur

 No i kolejny mebel z mojej serii ciesielstwa bitewno - RPG - Makietowego.
Podziękowania należą się Tomkowi za podanie mi wymiarów tego "łóżeczka"! :D

Strona kolegi:

RAGNAROK

Tym razem trafia na tapetę stół do tortur do gry "HeroQuest". Wydaje mi się że jest to równie zaawansowany model jak i moje biblioteczki.Spędziłem nad nim praktycznie tyle samo czasu.

Oczywiście można go używać też do sesji RPG, ale docelowo zrobiłem go do mojej ulubionej planszówki. :D


Podstawa jest zrobiona z drewnianych klocków, na które nakleiłem patyczki do lodów, oczywiście obrobiłem je papierem wodnym.



Kołowrót wykonany jest z okrągłego patyczka po lodach na niego poprzyklejałem wykałaczki. Kawałek sznurka posłużył idealnie za liny. :-)



Czaszka jak i kajdany są z bitsów z bitewniaka Warhammer Fantasy Battle, bez tego nie byłoby to to samo.



Całość pomalowałem farbkami akrylowymi, możecie ocenić jak mi wyszło. :-)


Zdjęcia: Soldiana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz