sobota, 17 lutego 2018

Posypka modelarska

W końcu udało mi się dopracować do moich modeli coś, czego im bardzo, bardzo brakowało. Szkoda że tak późno, ale nie miałem pomysłu jak to zrobić właściwie, chodzi o... posypkę modelarską.

Zrobiłem przy okazji krótki tutorial, jak ją tworzyć znajduje się w linku na końcu wpisu. :-)

Oczywiście posypka wykonana twardymi Polskimi domowymi sposobami, czyli przesiane, barwione trociny! :D
Oczywiście przyklejone twardo na klej Wikol i powiem że efekty robią wrażenie :-)

Czaszka giganta
Pierwszą "ofiarą" padła czaszka giganta, różnica jest ogromna.

Ofiara gorgony
Następna do poprawy poszła ofiara gorgorny.

Ręka giganta
Ręki giganta też to nie ominęło, teraz wygląda jeszcze bardziej realistycznie.^^

Zapomniany kurhan
Zapomniany kurhan również zyskał na realizmowi, zwłaszcza iż szczyt został pokryty mieszaną posypką, dało to efekt wysuszonej trawy i bardzo potrzebny kontrast.

Strażnica barbarzyńców front
Strażnica barbarzyńców tym bardziej zyskała na wyglądzie, bo w końcu rozjaśniła się dookoła. :-)

Strażnica barbarzyńców tył
W miejscu wejścia wygląda jeszcze lepiej.

Ruiny Boromira 1
Ostatnią makietą jest model zrobionego przeze mnie lata temu (2007) modelu ruin, które były tłem zabicia Boromira z "Władcy Pierścieni".
Ruiny Boromira 2
Ta makietka była ostatnią, która na tą chwilę "ulepszyłem" mam ich jeszcze kilka do poprawienia, ale w miarę jak będę więcej używać posypki do nowych makiet w miarę możliwości będę poprawiał stare. :-)

A tu właśnie obiecany tutorial poniżej. :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz