wtorek, 4 czerwca 2024

Szkielet halabardnik

 Ave!

Dawno już nie publikowałem na blogu żadnego nieumarłego, tym razem wypadło na halabardnika.

figurka jest konwersją figurki z gry "Heroclix" - zwróciła moją uwagę, bowiem nieczęsto jest możliwość posiadania halabardnika - tym bardziej takiego co przesadził mocno z odchudzaniem i zestarzał się gwałtownie.;-)

Celowo zostawiłem ubogą paletę barw, lecz kolor jego szarfy i materiału pod zbroją ujednoliciłem dając też dosyć mocny kontrast. Podstawkę wykonałem z posypki modelarskiej imitującą piasek, pomalowałem to również dosyć skromną ilością kolorów, zachowując ziemisto - wapienny wygląd.



Powinien być powolny, lecz jak już uderzy..

Szkielet halabardnik gotowy; by strzec skarbów i tajemnic swoich dawno już zmarłych towarzyszy.
Może też służyć jako strażnik w opuszczonym mieście - widmie, lub po prostu jako ochroniarz jakiegoś potężnego mrocznego maga. :-)



Zdjęcia: Soldiana





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz