Girallon
Ta czteroręka magiczna bestia wysokości 2,4m jest dalekim kuzynem goryla. Z wyglądu przypominają goryle śnieżne, jest to stwór bardzo terytorialny, atakuje każdego kto wejdzie na jego teren nawet przedstawicieli swojego gatunku. Przez to też ich populacja raczej nie rośnie(jak widać sadyzm nie służy przedłużeniu gatunku). Girallon ukrywa się na drzewie lub pod stertą gałęzi gdzie wystaje tylko jego nos, kiedy zobaczy obcego mniejszego od siebie porywa go i zaciąga w las. Jeżeli natomiast ofiara jest większa stara się ją rozerwać na kawałki, więc nie jest to raczej najbardziej towarzyskie stworzenie...
Masaż wszystkich kości gwarantowany...
Statystyki:
Duża magiczna bestia
KW: 7k10+14 (52pw)
Inicjatywa +3(Zr)
Szybkość: 12m wspinanie 12m (przeciętna)
KP: 16 (-1rozmiar +3 Zr +4 naturalny)
Ataki: 4 Pazury+12 wręcz., uryzienie +7 wręcz
Obrażenia: Pazury1k4+8, ugryzienie 1k8+4
Front/Zasięg:1,5m na 1,5m/3m
Specjalne ataki: Rozrywanie 1k4+12
Specjalne cechy: Węch
Rzuty obronne: Wytrw+7 Ref +8 Wola +3
Atrybuty: S 26,Zr 17, Bd 14, Int 2, Rzt 12, Cha 7
Umiejętności: Ciche poruszanie +8, Wspinaczka +16, Zauważanie +7
Atuty: Finezja w broni (ugryzienie)
Klimat/Teren: Lasy i góry w klimacie gorącym oraz podziemia
Występowanie: Pojedynczo lub zastęp (5-8)
Skala Wyzwania: 5
Skarb: Żaden
Charakter: Zawsze neutralny
Rozwój: 8-10 KW(duży), 11-21 KW (wielki)
Rozrywanie (zw) Girallon któremu powiedzie się atak obydwoma łapami zakończonymi pazurami (2 pazury) wczepia się w ciało ofiary rozrywając je zadaje wtedy dodatkowe 2k4 +12 obrażeń
Żródła:
D&D Księga potworów I wyd. ISA
www.wizards.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz