Karczmarz
Każde szanowane miasto, lub mniej szanowana osada posiadają karczmę. Jak zwykle w tych miejscach dochodzi do interesujących wydarzeń, zawadiaki, łotrzyki i inne typy spod ciemnej gwiazdy szukają tu zleceniodawców poprzez informacje, przekupstwo lub po prostu w bezpośrednim spotkaniu twarzą w twarz, lub twarzą w bełt jeżeli coś pójdzie nie tak. ;-) Karczmarz zajmuje tu najważniejszą pozycję, czasami podzieli się ważnymi informacjami(za opłatą oczywiście), czasami zaproponuje pokój (mniej lub bardziej obskurny, zależy od tawerny), lub po prostu ciepły posiłek. Czasami jeżeli klient karczmy jest zbyt nadpobudliwy to i w mordę da solidnie. Taki oto z karczmarza miły jegomość jest, męczący, lecz nader przydatny.
Kufel? Jaki kufel... to nocnik niziołka...
Statystyki:
Średni humanoid (człowiek)
KW: 1k8 (5pw)
Inicjatywa +0
Szybkość 9m
KP 10
Ataki: Walnięcie +2 wręcz
Obrażenia: Walnięcie 1k6+2
Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m
Rzuty obronne: Wytrw+1 Ref +3 Wola +2
Atrybuty: S 15,Zr 10, Bd 11, Int 9, Rzt 8, Cha 8
Umiejętności: Postępowanie ze zwierzętami +1 Nasłuchiwanie+2, Wyczucie pobudek +1, Zauważanie +1, Zastraszanie +1,
Atuty: Skupienie na broni; maczuga
Klimat/Teren: Każda karczma
Występowanie: Pojedynczo
Skala Wyzwania: 1/4
Skarb: Standardowy
Charakter: Zwykle neutralny
Rozwój: 2 KW (duży)
Tymczasem szczęśliwego, radosnego, zdrowego, ciepłego, pomyślnego jak tylko się da* dla każdego czytelnika mojego bloga. :D
*samych 20-ek na kościach i krytyków, oraz skarbów najlepszej jakości na sesjach^ ^
Życzy wasz: Marcus
źródła:
www.photobucket.com