Co by było gdyby kałamarnica zakochała się w wężu, ehm… macie rację nic przyjemnego czyli Grik; wąż o paszczy kałamarnicy. Radzę uważać na podróżowanie po podziemiach, bo tam w norach, jamach i dziurach (po starej kanalizacji też zapewne :P) czatują Griki. Siedzi taki mięczakowaty gad i czeka cierpliwie aż mu nadepniecie na ogon lub zgłodnieje. Natura węży właśnie bierze górę, walczą bowiem jak są głodne lub zagrożone. Jak Cię złapie i wciągnie do swojego leża to możesz już się czuć jako główne danie bo właśnie tak polują. Oczywiście wcześniej rozszarpując nieszczęśnika mackami w czasie walki. Nie są zbyt odważne i samotne raczej unikają walki, za to w grupie działają całkiem sprawnie i potrafią obrać prostą taktykę drapieżników.
Dobra rada wuja Marcusa; Nie przytulaj Grika. :D
Średnie wynaturzenie
KW: 2k8 (9pw)
Inicjatywa +2(Zr)
Szybkość 9mwpinanie 6m
KP 16
Ataki: 4rozszarpanie macką 1k4+2 +3 wręcz, ugryzienie 1k3+1
Obrażenia:Ugryzienie 1k6+3
Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m
Specjalne cechy: Węch,redukcja obrażeń 15/+1
Rzuty obronne: Wytrw+0 Ref +2 Wola +5
Atrybuty: S 14,Zr 14, Bd 11, Int 3, Rzt 14, Cha 5
Umiejętności: Nasłuchiwanie+7, Ukrywanie +4, Wspinaczka +10, Zauważanie +7
Atuty: Czujność
Klimat/Teren: Podziemia
Występowanie: Pojedynczo lub chmara (2-4)
Skala Wyzwania: 3
Skarb: 1/10,monet 50% kosztowności 50% przedmiotów
Charakter: Zwykle neutralny
Rozwój: 3-4 KW(średni), 5-6 KW (duży)
*Na naturalnym obszarze skalistym lub kamiennym Grikotrzymuje premię rasową +8 do testów Ukrywania którą zawdzięcza barwie skóry.
*********
*********
Źródła:
www.wizards.com
(D&D Księga Potworów Wydawnictwo ISA)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz