poniedziałek, 25 lutego 2013

Hipogryf nowa wersja

Hipogryf Nowa wersja

Figurka została wykonana na życzenie Patryka K. czyli mojego dawnego sąsiada, pozdrawiam. :-)
Przy okazji użyłem innej techniki tworzenia piór, wyglądają bardziej naturalnie niż w przypadku poprzedniej figurki z 2010 roku.

Starsza wersja tej figurki znajduje się pod linkiem poniżej:
KLIKNIJ!


Skrzyżujmy konia i orła, dodajmy usposobienie przeciętnego lwa i efektem naszej pracy będzie Hipogryf. 500kg wagi, rozpiętość skrzydeł 6m2,70m długości. W trakcie pikującego z nieba w Twoją stronę Hipogryfa lepiej żebyś miał podwójnie wzmocnioną zbroję. Ta terytorialna bestia nie opuszcza gniazda, więc jeżeli takowe znajdziesz lepiej licz się z będącym w pobliżu zdenerwowanym rodzicem. Wspominałem już że są to stworzenia terytorialne? Nie? No cóż jednak niestety są, lepiej nie zapuszczać się na ich tereny łowieckie chyba że nie jest się jadalnym, bowiem taki Hipogryf tak jak i lew nie pogardzi mięskiem humanoidów,a bywa często nerwowy.

Da się go na szczęście wytresować ST21 w przypadku młodegoST28 w przypadku dorosłego na postępowanie ze zwierzętami. Treserzy zmniejszają ST o 5 i czas chowu o połowę bowiem mają magiczne uzdy. Do jazdy na nim wymagane jest specjalne siodło, jeździec może atakować gdy przejdzie pomyślnie test jeździectwa.


Udźwig: 151-300kg lekki 301-450kg ciężki


Cennik w sztukach złota:


Jaja Hipogryfa – 2000


Pisklę – 3000


Hodowla i tresura u tresera – 1000



Statystyki:


Duża bestia


KW: 3k10+9 (25 pw)


Inicjatywa +2(Zr)


Szybkość: 15 m latanie 30 m (przeciętna)


KP: 15 (-1rozmiar +2 Zr +4 naturalny)


Ataki: 2 Szpony +5wręcz, ugryzienie +0 wręcz


Obrażenia: Szpony1k4+4, ugryzienie 1k8+2


Front/Zasięg:1,5m na 3m/1,5m


Rzuty obronne: Wytrw+6 Ref +5 Wola +2


Atrybuty: S 18,Zr 15, Bd 16, Int 2, Rzt 13, Cha 8


Umiejętności:Nasłuchiwanie 4, Zauważanie +8*


Klimat/Teren: Wzgórza i równiny w klimacie umiarkowanym i gorącym


Występowanie: Pojedynczo,para lub tabun (7-12)


Skala Wyzwania: 2


Skarb: Żaden


Charakter: Zwykle neutralny


Rozwój: 4-6 KW(średni), 7-9 KW (duży)


Za dnia (w świetle dziennym) Hipogryf otrzymuje +4 do testów Zauważania


Źródła:
www.wizards.com
(D&D Księga Potworów Wydawnictwo ISA)



wtorek, 8 stycznia 2013

Krasnoludzcy bohaterowie

Bohaterowie z rasy krasnoludów wykonane na zamówienie czytelnika bloga (proszę o kontakt) Mr. J.  ;-)

Dwóch nowych bohaterów

 






 

http://i937.photobucket.com/albums/ad214/Archangel_EPOB/DnD4e_Pics_project/People/Dragon37012-cedrickdragonwornagentoftiamat.jpg


źródła:
http://www.tenkarstavern.com
http://community.wizards.com

sobota, 5 stycznia 2013

Orkowie

Orkowie








Figurki również wykonane na zamówienie J. Proszę o biografię, opis :-)

żródła:
http://www.frontlinegaming.org

czwartek, 3 stycznia 2013

Licz

Licz


Pierwsza figurka wykonana w roku 2013 :D Na zamówienie czytelnika bloga :-)


Piosenka Soldiany:


Oh I can't explain
every time it's the same
and I feel that it's real,
he takes Your heart!
He's been lonely to long,
Oh, he can be so strong
Take a chance for a run, or lose Your heart
He needs your soul,
there's no chance he'll let you go!


Elder, mossy lich,
going through corruption,
tomb is where you find him
give him your heart!
Elder mossy lich,
though using your devotion
you're just the fresh one,
let him take a part!

Elder, mossy lich,
like there's no tomorrow
take a run or lose it,
give him your heart

Elder, mossy lich,
to know him is to lose soul
if you call him master, forget about your life!

He gets up, he gets down,
all his world turns around,
who is right who is wrong he doesn't know,
he's got pain in his heart,
he's got lots of petty souls
Easy come and I think easy go
He needs your soul,
and today you moved too slow!

Elder, mossy lich,
like there's no tomorrow
take a run or lose it,
give him your heart

Elder, mossy lich,
to know him is to lose soul
if you call him master, forget about your life!

Elder, mossy lich,
like there's no tomorrow
take a run or lose it,
give him your heart

Elder, mossy lich,
to know him is to lose soul
if you call him master, forget about your life!

Dead man's chest.;-)



źródła:
www.wizards.com

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Karczmarz

Karczmarz


Każde szanowane miasto, lub mniej szanowana osada posiadają karczmę. Jak zwykle w tych miejscach dochodzi do interesujących wydarzeń, zawadiaki, łotrzyki i inne typy spod ciemnej gwiazdy szukają tu zleceniodawców poprzez informacje, przekupstwo lub po prostu w bezpośrednim spotkaniu twarzą w twarz, lub twarzą w bełt jeżeli coś pójdzie nie tak. ;-) Karczmarz zajmuje tu najważniejszą pozycję, czasami podzieli się ważnymi informacjami(za opłatą oczywiście), czasami zaproponuje pokój (mniej lub bardziej obskurny, zależy od tawerny), lub po prostu ciepły posiłek. Czasami jeżeli klient karczmy jest zbyt nadpobudliwy to i w mordę da solidnie. Taki oto z karczmarza miły jegomość jest, męczący, lecz nader przydatny.


Kufel? Jaki kufel... to nocnik niziołka...

 

Statystyki:

Średni humanoid (człowiek)

KW: 1k8 (5pw)

Inicjatywa +0

Szybkość 9m

KP 10

Ataki: Walnięcie +2 wręcz

Obrażenia: Walnięcie 1k6+2

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m

Rzuty obronne: Wytrw+1 Ref +3 Wola +2

Atrybuty: S 15,Zr 10, Bd 11, Int 9, Rzt 8, Cha 8

Umiejętności: Postępowanie ze zwierzętami +1 Nasłuchiwanie+2, Wyczucie pobudek +1, Zauważanie +1, Zastraszanie +1,

Atuty: Skupienie na broni; maczuga

Klimat/Teren: Każda karczma

Występowanie: Pojedynczo

Skala Wyzwania: 1/4

Skarb: Standardowy

Charakter: Zwykle neutralny

Rozwój: 2 KW (duży)

 

 

Tymczasem szczęśliwego, radosnego, zdrowego, ciepłego, pomyślnego jak tylko się da* dla każdego czytelnika mojego bloga. :D

*samych 20-ek na kościach i krytyków, oraz skarbów najlepszej jakości na sesjach^ ^

Życzy wasz: Marcus



źródła:
www.photobucket.com

piątek, 21 grudnia 2012

Koniec świata 2012

Przeziębionym, z góry przepraszam za moje zdrowie... Miałem wstawić piątą figurkę jak ją ukończę, ale stan zdrowotny mi nie pozwala. Jak widać Majowie się nie mylili co do 2012-12- 21, jak się poskładam(nie przy użyciu zszywacza, lub nici jak zombi) wstawię opisy oraz brakujące figurki które wykonałem. Jeżeli nie zdążę przed świętami się wykurować to życzę każdemu czytającemu:

 

Zdrowych(przede wszystkim), wesołych, spokojnych i ciepłych świąt :-)

Wasz przeziębiony Marcus...

czwartek, 20 grudnia 2012

Złowieszcze czerwie

Złowieszcze czerwie


Są to białe segmentowane robaki o długości średnio 1,2m. Bezokie z szczękami ociekającymi śmierdzącym śluzem. Cała upiorność sporwadza się do tego iż są one larwami, które osiągneły zbyt duże rozmiary. Podczas gdy czerw jest larwą muchy, to Złowieszczy czerw analogicznie jest larwą stworów latających. Podczas gdy zwykłe czerwie odnajduje się w rozkładających się tkankach, Złowieszcze czerwie są duże, szybkie i wystarczająco agresywne, aby polować na żywe ofiary. W walce zazwyczaj paraliżują swoje ofiary, ale w razie czego nie przeszkadza im że ofiara będzie się wciąż poruszać. :P


Wiersz od Arzamtoza*:

W tej grocie, co zowią życiem
Pomni ten, którego skują wyciem,
Ratunku moc nie ozwie się Kostusze,
Czym ta moc, żem przeżył takie katusze?
Ozwie się brać, porwie doń Strach,
Pęknie wnet kość gdy zniknie we kłach,
Ogłuszą twe zmysły, jakem żyw zlęknion!
Ledwom uciekł, pełzły z wszytek stron!

Miej na uwadze poradę moją
Nim ma dola stanie się Twoją!...
*dzięki za wiersz stary :-)



 

 

Statystyki:

 

Małe robactwo

KW: 6k8+6 (33pw)

Inicjatywa +2

Szybkość: 12m(8pól) wspinanie się 12m

KP: 16 (-2rozmiar +2Zr +6 naturalny)

Ataki: Ugryzienie +3 wręcz

Obrażenia: Ugryzienie 1k8+2 + paraliżująca ślina

Front/Zasięg:4,5m na 3m

Specjalne ataki: Paraliżująca ślina

Specjalne cechy: Widzenie w ciemności (18m), cechy robactwa

Rzuty obronne: Wytrw+6 Ref +4 Wola +2

Atrybuty: S 13,Zr 15, Bd 12, Int -, Rzt 10, Cha 2

Umiejętności: Wspinaczka +11, Ukrywanie się +2, Zauważanie +4

Atuty: -

Klimat/Teren: Podziemia

Występowanie: Pojedynczo lub banda (2-5)

Skala Wyzwania: 2

Skarb: Żaden

Charakter: neutralny

Rozwój: 7-11 KW(mały)

Paraliżująca ślina (zn) Stworzenie ugryzione przez czerwia musi wyrzucić na Wytrwałość (ST14) by uniknąć paraliżu na jedną rundę. Rzut jest oparty na Budowie. Cechy robactwa: Złowieszczy czerw jest odporny na wszystkie zaklęcia i umiejętności wpływające na umysł(uroki, ułudy, omamy i efekty morale). Widzenie w ciemnościach 18m



 

Źródła:
"Libris Mortis"
www.wizards.com