niedziela, 30 listopada 2014

Podsumowanie listopada

Listopad był dla mnie miesiącem zakończenia wielu zmian w moim życiu jeżeli chodzi o moją sferę prywatną(remont w domu oraz zmiana pracy). Cóż figurki zeszły więc przez dłuższy czas na dalszy plan, mimo wszystko ile mogłem uzyskać wolnego czasu na stworzenie nowych o tyle czasu na ich pomalowanie miałem mniej. Efektem wiec może nie jest duża ich ilość, ale postarałem się nadrobić to jakością. :-) Lady zombi ma być częścią przyszłej przygody, którą planuję lecz póki co jeszcze się nie odbyła, dla spektralnego czarodzieja też tam się powinno znaleźć miejsce. Co do Króla Dyni figurka powstała z naciskiem na nadchodzące Halloween, więc nie mam z nią żadnych fabularnych planów póki co. :-) Natomiast postać Maleficenty została stworzona już w lipcu(sic!) tego roku, niestety w wyniku remontu pomalować zdążyłem ją dopiero w listopadzie, wtedy to ujrzała światło dzienne. Jest jeszcze na dzień dzisiejszy kilka figurek, które już powstały, lecz nie zostały opublikowane, w trakcie nadchodzącego miesiąca postaram się je w miarę regularnie publikować. Tyle z mojej strony w kwestii informacyjnej, dziękuję Wam za odwiedzanie mojego bloga staram się je tworzyć również dla Was żebyście mogli nacieszyć oko i pobudzić wyobraźnię. :-)





Pozdrawiam wszystkich odwiedzających regularnie mojego bloga :-)

Marcus.

sobota, 29 listopada 2014

Spektralny Czarodziej

Spektralny Czarodziej


Ten czarodziej, w wyniku swoich nieudanych eksperymentów przeniósł się na tamten świat. Jednak nie wszystko poszło po jego myśli więc postanowił wrócić, by siać zgrozę i przerażenie wśród śmiałków wchodzących mu w drogę, lub próbujących wykraść jego tajemnice. Przecież te eksperymenty to dzieło jego życia i musi je zabrać do grobu!

Spektra

Statystyki Spektry wkrótce :-)

Tworzył eliksiry, a tu nagle łu boo doo! Teraz mu już tylko "boo" zostało :D

wtorek, 25 listopada 2014

Czarownica Maleficenta

Maleficenta


Jest to kolejna postać oparta na filmowej adaptacji, figurka powstała na życzenie mojej małżonki. :-)

„Teraz zmierzysz się ze mną o książę I ze wszystkimi mocami Piekła!”

Smocze pokrewieństwo Meleficenty jest oczywiste z powodu jej rogów na głowie, bladości, na twarzy, oraz bardzo przebiegłego charakteru. Sprytnie manipuluje wszystkim dookoła, pożąda też władzy w każdej postaci. Maleficenta mówi w języku otchłannym, wspólnym, smoczym, piekielnym oraz podwspólnym.

Maleficenta posiada również szereg magicznych mocy i artefaktów, które pozwalają jej na takie rzeczy jak korzystanie z kryształowej kuli by śledzić poczynania sług i wrogów. Posiadła również moc rzucenia klątwy śmierci, której użyła na Aurorze(osłabionej przez wróżkę Merryweather). Arsenał Maleficenty na tym się nie kończy, potrafi tworzyć burze, wysyłać mrozy, ciskać błyskawicami, posiada też moc teleportacji oraz zmiany kształtu. Manifestuje swoje fenomenalne moce w blasku zielonej mocy. Poza tym posiada też duże wsparcie w swym kruku Diablo, oraz w swojej armii goblinów.

 

Maleficenta

Statystyki wkrótce

Kobieta pół Czarowniczy smok, człowiek, zaklinacz 13/upadły Wróżka Chrzestna 2*

 



 

Podziękowania dla Azramtoza za "Czarowniczego smoka" :-)

Źródła:
http://dnd-wiki.org
http://deviantart.net

sobota, 22 listopada 2014

Lady Zombi

Lady Zombi


Ta dama nie miała szczęścia, została zamordowana podczas dworskiego balu. Teraz powróciła, by zabić wszystkich próbujących dostać się do jej zamku.

Lady Zombi
Nawet jako zombi musi się modnie ubrać. :P

Statystyki:


Średni nieumarły

KW: 2k12+3 (16pw)

Inicjatywa: -1(Zr)

Szybkość 9m

KP: 11 (-1 Zr, +2naturalny)

Ataki: Walnięcie +2 wręcz

Obrażenia: Walnięcie 1k6+1

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne cechy: Nieumarły, jedynie akcje cząstkowe

Rzuty obronne: Wytrw +0 Ref -1 Wola+3

Atrybuty: S 13,Zr 8, Bd -, Int 6, Rzt 10, Cha 1

Umiejętności: -

Atuty: Twardość

Klimat/Teren: Każdy region oraz podziemia

Występowanie: Banda (2-5) oddział (6-10), garstka (11-20)

Skala Wyzwania: 1/2

Skarb: Żaden

Charakter: Zawsze neutralny

Rozwój: 5-7 KW (duży)

 

Nieumarły: niepodatny na choroby, zatrucia, czary umysłu,paraliż i otumanienie, trafienia krytyczne, stłuczenia, niepodatny na obniżenie atrybutów, wysączanie energii. Ogromne obrażenia nie spowodują jego śmierci.

jedynie akcje cząstkowe(zw) Zombi nie są najszybsze... wykonują tylko akcje cząstkowe atak, lub poruszanie się. Poruszyć się i zaatakować mogą tylko kiedy szarżują (cząstkowa szarża).

 

Źródła:
"Księga Potworów I wyd. ISA

piątek, 31 października 2014

Król Dyni

Król Dyni


Powstańcie moje dzieci I zasmakujcie owoców naszych wrogów”


Widok upiornie zielonych ogni dyni nawiedzał niejedną duszę. Światło które rzuca nie ujawnia świata pod płaszczem cieni, lecz ujawnia świat pełen koszmarów i terroru. Dzieci winorośli są przez niego wzywane do służby. Światło ich wzywa, a one powstają by służyć Królowi Dyni.


Król Dyni Szczęśliwego Halloween hehehe..,



Żródła:
http://www.dandwiki.com

czwartek, 31 lipca 2014

Licz z kosą

Licz z kosą

 

Licz

Ostatnia figurka stworzona na zamówienie MG Kolszera, opis wkrótce :-)



 

Źródła:
www.deviantart.net

środa, 30 lipca 2014

Łupieżca umysłów

Łupieżca umysłów


Czyli inaczej zwany Illithidem, druga figurka powstała na zamówienie Mistrza Gry Kolszera. :-)

Humanonid wielkości człowieka z jasnofioletowym, gumowatym, śluzowatym ciałem. Głowa w kształcie ośmiornicy z jaskrawobiałymi oczami. Są to inteligentni, źli i samolubni sadyści, narzucający swoją wolę innym i niszczący ich umysły. Kiedy przegrywają uciekają nie zwracając uwagi na innych(sług, współtowarzyszy). Walczą głównie na dystans, a w zwarciu używają macek.
Illithid

Statystyki:


Średnie wynaturzenie

KW: 8K8+8(44pw)

Inicjatywa: +6

Szybkość: 9m(6pól)

KP 15(+2Zr, +3 naturalny) Dotyk 12, Nieprzygotowany 13

Ataki: (Bazowy atak +6, Zwarcie +7), macka +8 wręcz. Całkowity atak 4 macka +8 wręcz

Obrażenia: Macka 1k4+1

Front/Zasięg: 1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne ataki: Doskonalsze łapanie, Psionika, Ugodzenie umysłu, Wyrwanie mózgu

Specjalne cechy: Odporność na czary 25, Telepatia 30m

Rzuty obronne: Wytrw +3 Ref +4 Wola +9

Atrybuty: S 14, Zr 14, Bd 12, Int 19, Rzt 17, Cha 17

Umiejętności: Blefowanie +11, Ciche poruszanie się +10, Dyplomacja +7, Koncentracja +11 Nasłuchiwanie +11, Przebieranie +3(+5 udawanie), Spostrzegawczość +11, Ukrywanie się +10, Wiedza (dowolna) +12, Wyczucie pobudek +7, Zastraszanie +9

Atuty: Czarowanie w walce, Doskonalsza inicjatywa, finezja w broni

Klimat/Teren: Podziemia

Występowanie: Pojedynczo, para, inkwizycja (3-5) lub kult(3-5) + 6-10 Grimloków

Skala Wyzwania: 8

Skarb: Podwójny sztandarowy

Charakter: Zawsze praworządny zły

Rozwój: Zależny od klasy postaci, dostosowanie poziomu +7

Ugodzenie umysłu(zc) Odpowiednik czaru 4 poziomu zasięg ataku 18m stożek, rzut obronny na Wolę(ST17 oparty na Charyzmie) jeżeli się nie powiedzie Oszołomienie na 3k4 rundy. Często używana w celu pożywienia się, odciągając jedną lub dwie ofiary na bok

Psionika(zc) Na życzenie: Lewitacja, lub Sugestia(ST16 oparty na Charyzmie), Wykrycie myśli(ST15 oparty na Charyzmie), Zamiana planów, Zauroczenie potwora(ST 17 oparty na Charyzmie). Efektywny poziom czarującego = 8

Doskonalsze łapanie(zw) Żeby jej użyć Łupieżca musi trafić macką wroga małego, dużego lub średniego potem rozpoczyna zwarcie w darmowej akcji, gdy zwycięży w teście zwarcia rozpoczyna trzymanie i wczepia się macką w głowę ofiary, Ilithid może złapać istotę rozmiaru dużego lub większą, jeśli dosięgnie jej głowy. Gdy Łupieżca ma chociaż jedną mackę wczepioną, może spróbować wczepić resztę, warunkiem jest udany test zwarcia, udany test zwarcia lub wyzwalania uwalnia wroga, lecz Łupieżca otrzymuje premię +2 do zwarcia z okoliczności, za każdą wczepioną mackę.

Telepatia(zn) Porozumiewa się telepatycznie z każdym stworzeniem, które mówi jakimś językiem w promieniu 30m.

Wyrwanie mózgu(zw) Jeśli Ilithid ma wczepione wszystkie 4 macki i przejdzie udany test zwarcia to od razu wyrywa przeciwnikowi mózg. Nie działa w starciu z: Żywiołakami, Konstrukatmi, Roślinami, Nieumarłymi i śluzami, nie zabija również od razu przeciwników o wielu głowach.



Źródła:
www.elftown.com
(D&D Księga Potworów Wydawnictwo ISO)