piątek, 29 marca 2013

Jalanvaloss

Prace nad "Jaszczurem wielu zaklęć" zostały ukończone, póki co przed wami smocza forma Lady Jalanvaloss :-) Ludzka forma też już ukończona.

Jalanvaloss Czyli Stalowy smok Podobnie jak inne ze swojego gatunku broni ludzi i podburza ich do powstań przeciwko tyranii. Jakkolwiek motywy popychające ją do tego są różne niż u pozostałych smoków. Przekorna, planująca manipulatorka żyje dla nieprzewidywalności i rumoru. Pragnąc by jej miasto pozostało dynamiczne. W ludzkiej formie Jalanvaloss zazwyczaj pojawia się jako szczupła kobieta, z długimi, prostymi, czarnymi włosami i stalowoszarymi oczami. Z kocią gracją stalowych smoków ubiera się w najmodniejsze stroje, zabawia gości w jej posiadłościach i uczęszcza na przyjęcia elit miasta. Jalanvaloss zmienia swój wygląd, aby przybrać jedną z tuzina swoich postaci, z nich wszystkich formę smoka przyjmuję najrzadziej. W smoczej formie ciało Jalanvaloss jest długie i opływowe z błyszczącymi łuskami, kolcami które opadają prosto jak włosy i delikatnymi wąsami. Jej duże inteligentne srebrne oczy podkreślają jej ekspresywną twarz.

Jest to pierwsza, lecz mam nadzieję że nie ostatnia figurka tak dużego formatu, przewyższa dwukrotnie ponad wysokością wykonane dotychczas przeze mnie smoki.






Kolorystyka i styl oparta na tym Stalowym smoku:

 

 



 

 

Statystyki:


 

Dorosły stalowy smok(zmiennokształtny)

 

KW: (692pw)

Inicjatywa +13

Szybkość 8pól, latanie 10 pól(średnie) 12pól pełne

KP 31

Ataki: 2 +23  Zaklęty szpon 2 +23 ugryzienie

Obrażenia:2k8+7 przesunięcie ofiary o 2pola, Ugryzienie 2k8+7 +1k8 obrażenia ze zmiażdżenia

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne ataki: Krwawy atak, Podwójny atak, Przypływ mocy, teleportacja, Broń oddechowa, Stalowy pierścień, Rozproszenie mroku.

Specjalne cechy:  Teleportacja, Zmiana kształtu, Iluzjoryczny dubler, Przerażająca obecność

Rzuty obronne: Wytrw+29 Ref +27 Wola +31

Atrybuty: S 24,Zr 18, Bd 21, Int 20, Rzt 20, Cha 26

Umiejętności: Zależne od formy

Atuty: Zależne od formy

Klimat/Teren: Miasto

Występowanie: Pojedynczo

Skala Wyzwania: 20

Skarb: Standardowy

Charakter: Brak

Rozwój: Zależny od formy

Mówi we wspólnym i smoczym

Broń oddechowa (zn): atak 20 Zadaje obrażenia 4k6 + 8 + Oszołomienie rzut na Wytrwałość (ST 21) zmniejsza obrażenia o połowę i nie pozwala na efekt Oszołomienia

Przerażająca obecność(zn) Atak 10 Jeżeli ofiara nie wykona rzutu na Wolę (ST 22)zostaje ogłuszona w następnej turze otrzymuje -2 do testów ataku chyba że powtórzy rzut i będzie on udany.

Krwawy atak(zw) Kiedy Jalanvaloss zostanie poraniona pierwszy raz może natychmiastowo użyć broni oddechowej.

Rozproszenie mroku(zw) Atak 20 Jalanvaloss może w trzech miejscach rzucić pole mroku, zadaje ono każdemu który w nie wejdzie 5 obrażeń od magii nekromancji, udany rzut na Wytwałość (ST22) neguje, każda istota w tej strefie jest oślepiona, dopóki jej nie opuści Jalanvaloss jest odporna na działanie tego efektu, czar Mniejsze podtrzymanie może neutralizować efekt.

Teleportacja (zc) Niczym wymiarowy krok, teleportuje na odległość 10 pól.

Iluzjoryczny dubler (zw) Jalanvaloss staje się niewidzialna i teleportuje się na odległość 4 pól, w miejscu gdzie znika pojawia się jej sobowtór, który może przesunąć się na 8 pól dookoła. Po zakończeniu tury Jalanvaloss dubler znika.

Wersja w ludzkiej postaci:


Kolorystyka sukni, dobrana odpowiednio do koloru smoczych łusek :-)

 



źródło: www.wizards.com

wtorek, 26 marca 2013

Nowy rok, nowe wyzwania...

Wybaczcie iż zaniedbuję bloga, ale nie posiadam odpowiedniej ilości czasu, którego mógłbym go poświęcić na cokolwiek związanego z moim hobby, składa się na to:

  • -Nieczęsty dostęp do internetu

  • -Praca dłuższa niż zwykle

  • -Ogólne zmęczenie i zaganianie

  • -Remonty w domu...

  • -Przygotowania do ślubu (autora bloga i jego wiernej i zawsze pomocnej przy pisaniu oraz redagowaniu bloga autora czyli znanej już Soldiany (sic!) [Gdyby nie ona, nie szło by mi tak sprawnie redagowanie bloga i zapewne wpisy byłyby w bardzo uproszczonej formie] Co kobiece oko potrafi wychwycić w tekście, to aż trudno uwierzyć. :-)



  • -Dalsze przygotowania do ślubu, wyjazdy, umowy, zaliczki, negocjacje... uff nazbierało się tego...


Ale autor nie śpi (czasami po nocach żeby coś chociaż podłubać) i figurka w planie to sama Lady Jalanvaloss poniżej w ludzkiej formie:



Czuwajcie więc, bo jak znajdę więcej czasu to będzie się działo! :D

Tymczasem Wszystkiego Najlepszego, uśmiechu, radości i spokoju w gronie rodzinnym z okazji święta Wielkanocy życzę moim wiernym czytelnikom ja, czyli skromny autor (jak kto woli Marcus/Nekrus)^^

źródło: www.wizards.com

poniedziałek, 25 lutego 2013

Hipogryf nowa wersja

Hipogryf Nowa wersja

Figurka została wykonana na życzenie Patryka K. czyli mojego dawnego sąsiada, pozdrawiam. :-)
Przy okazji użyłem innej techniki tworzenia piór, wyglądają bardziej naturalnie niż w przypadku poprzedniej figurki z 2010 roku.

Starsza wersja tej figurki znajduje się pod linkiem poniżej:
KLIKNIJ!


Skrzyżujmy konia i orła, dodajmy usposobienie przeciętnego lwa i efektem naszej pracy będzie Hipogryf. 500kg wagi, rozpiętość skrzydeł 6m2,70m długości. W trakcie pikującego z nieba w Twoją stronę Hipogryfa lepiej żebyś miał podwójnie wzmocnioną zbroję. Ta terytorialna bestia nie opuszcza gniazda, więc jeżeli takowe znajdziesz lepiej licz się z będącym w pobliżu zdenerwowanym rodzicem. Wspominałem już że są to stworzenia terytorialne? Nie? No cóż jednak niestety są, lepiej nie zapuszczać się na ich tereny łowieckie chyba że nie jest się jadalnym, bowiem taki Hipogryf tak jak i lew nie pogardzi mięskiem humanoidów,a bywa często nerwowy.

Da się go na szczęście wytresować ST21 w przypadku młodegoST28 w przypadku dorosłego na postępowanie ze zwierzętami. Treserzy zmniejszają ST o 5 i czas chowu o połowę bowiem mają magiczne uzdy. Do jazdy na nim wymagane jest specjalne siodło, jeździec może atakować gdy przejdzie pomyślnie test jeździectwa.


Udźwig: 151-300kg lekki 301-450kg ciężki


Cennik w sztukach złota:


Jaja Hipogryfa – 2000


Pisklę – 3000


Hodowla i tresura u tresera – 1000



Statystyki:


Duża bestia


KW: 3k10+9 (25 pw)


Inicjatywa +2(Zr)


Szybkość: 15 m latanie 30 m (przeciętna)


KP: 15 (-1rozmiar +2 Zr +4 naturalny)


Ataki: 2 Szpony +5wręcz, ugryzienie +0 wręcz


Obrażenia: Szpony1k4+4, ugryzienie 1k8+2


Front/Zasięg:1,5m na 3m/1,5m


Rzuty obronne: Wytrw+6 Ref +5 Wola +2


Atrybuty: S 18,Zr 15, Bd 16, Int 2, Rzt 13, Cha 8


Umiejętności:Nasłuchiwanie 4, Zauważanie +8*


Klimat/Teren: Wzgórza i równiny w klimacie umiarkowanym i gorącym


Występowanie: Pojedynczo,para lub tabun (7-12)


Skala Wyzwania: 2


Skarb: Żaden


Charakter: Zwykle neutralny


Rozwój: 4-6 KW(średni), 7-9 KW (duży)


Za dnia (w świetle dziennym) Hipogryf otrzymuje +4 do testów Zauważania


Źródła:
www.wizards.com
(D&D Księga Potworów Wydawnictwo ISA)



wtorek, 8 stycznia 2013

Krasnoludzcy bohaterowie

Bohaterowie z rasy krasnoludów wykonane na zamówienie czytelnika bloga (proszę o kontakt) Mr. J.  ;-)

Dwóch nowych bohaterów

 






 

http://i937.photobucket.com/albums/ad214/Archangel_EPOB/DnD4e_Pics_project/People/Dragon37012-cedrickdragonwornagentoftiamat.jpg


źródła:
http://www.tenkarstavern.com
http://community.wizards.com

sobota, 5 stycznia 2013

Orkowie

Orkowie








Figurki również wykonane na zamówienie J. Proszę o biografię, opis :-)

żródła:
http://www.frontlinegaming.org

czwartek, 3 stycznia 2013

Licz

Licz


Pierwsza figurka wykonana w roku 2013 :D Na zamówienie czytelnika bloga :-)


Piosenka Soldiany:


Oh I can't explain
every time it's the same
and I feel that it's real,
he takes Your heart!
He's been lonely to long,
Oh, he can be so strong
Take a chance for a run, or lose Your heart
He needs your soul,
there's no chance he'll let you go!


Elder, mossy lich,
going through corruption,
tomb is where you find him
give him your heart!
Elder mossy lich,
though using your devotion
you're just the fresh one,
let him take a part!

Elder, mossy lich,
like there's no tomorrow
take a run or lose it,
give him your heart

Elder, mossy lich,
to know him is to lose soul
if you call him master, forget about your life!

He gets up, he gets down,
all his world turns around,
who is right who is wrong he doesn't know,
he's got pain in his heart,
he's got lots of petty souls
Easy come and I think easy go
He needs your soul,
and today you moved too slow!

Elder, mossy lich,
like there's no tomorrow
take a run or lose it,
give him your heart

Elder, mossy lich,
to know him is to lose soul
if you call him master, forget about your life!

Elder, mossy lich,
like there's no tomorrow
take a run or lose it,
give him your heart

Elder, mossy lich,
to know him is to lose soul
if you call him master, forget about your life!

Dead man's chest.;-)



źródła:
www.wizards.com

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Karczmarz

Karczmarz


Każde szanowane miasto, lub mniej szanowana osada posiadają karczmę. Jak zwykle w tych miejscach dochodzi do interesujących wydarzeń, zawadiaki, łotrzyki i inne typy spod ciemnej gwiazdy szukają tu zleceniodawców poprzez informacje, przekupstwo lub po prostu w bezpośrednim spotkaniu twarzą w twarz, lub twarzą w bełt jeżeli coś pójdzie nie tak. ;-) Karczmarz zajmuje tu najważniejszą pozycję, czasami podzieli się ważnymi informacjami(za opłatą oczywiście), czasami zaproponuje pokój (mniej lub bardziej obskurny, zależy od tawerny), lub po prostu ciepły posiłek. Czasami jeżeli klient karczmy jest zbyt nadpobudliwy to i w mordę da solidnie. Taki oto z karczmarza miły jegomość jest, męczący, lecz nader przydatny.


Kufel? Jaki kufel... to nocnik niziołka...

 

Statystyki:

Średni humanoid (człowiek)

KW: 1k8 (5pw)

Inicjatywa +0

Szybkość 9m

KP 10

Ataki: Walnięcie +2 wręcz

Obrażenia: Walnięcie 1k6+2

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m

Rzuty obronne: Wytrw+1 Ref +3 Wola +2

Atrybuty: S 15,Zr 10, Bd 11, Int 9, Rzt 8, Cha 8

Umiejętności: Postępowanie ze zwierzętami +1 Nasłuchiwanie+2, Wyczucie pobudek +1, Zauważanie +1, Zastraszanie +1,

Atuty: Skupienie na broni; maczuga

Klimat/Teren: Każda karczma

Występowanie: Pojedynczo

Skala Wyzwania: 1/4

Skarb: Standardowy

Charakter: Zwykle neutralny

Rozwój: 2 KW (duży)

 

 

Tymczasem szczęśliwego, radosnego, zdrowego, ciepłego, pomyślnego jak tylko się da* dla każdego czytelnika mojego bloga. :D

*samych 20-ek na kościach i krytyków, oraz skarbów najlepszej jakości na sesjach^ ^

Życzy wasz: Marcus



źródła:
www.photobucket.com