niedziela, 17 maja 2015

Erky Timbers

Erky Timbers


Ten gnom został uprowadzony przez gobliny gdy podróżował starym traktem, jest on wojownikiem i kapłanem. Gdyby nie jego umiejętności leczenia nie przeżyłby goblińskiej niewoli. Jest pomocny w walce i bardzo lojalny wobec przyjaciół, niestety nie lubi podejmować sam z siebie dużego ryzyka(wrodzony survival^^).


Erky

Ekry nauczył się na własnej skórze żeby nie chodzić ładnie ubranym po nieznanych traktach. :-)

Figurka powstała w oparciu o obrazek poniżej, jednak wątpiłem by gobliny dały Erky'emu taką wytworną latarenkę, dlatego został mu się kijek. :-)

Koncept gnoma

 

Źródła:
"Bezsłoneczna Cytadela" wyd. ISA
www.deviantart.net

sobota, 16 maja 2015

Calcryx

Calcryx


Figurka powstała już pod koniec kwietnia, ale z powodu braku czasu nie zdążyłem jej jeszcze pomalować. :-)


Smoczątko to jest maskotką koboldów mieszkających w Bezsłonecznej Cytadeli, Balsag Łowca pochwycił je i uwięził w jednej z komnat. Oczywiście wyrwało się na wolność i jak to mają w swojej naturze białe smoki rozpoczęło niszczenie goblińskiego dobytku. :-)
Oczywiście gobliny nie należą do bohaterskich ras, więc nie mając wyjścia (i odwagi też) zamknęli biedaka w komnacie trofeów(a smoczek zdążył już sobie uwić gniazdo)^^.

Calcryx

Prawdziwy z niego badass(tzn. smoczass) ;]

 

Calcryx w komnacie

Jak na tak małego smoka to niezły rozrabiaka z niego. :-)

Źródła:
"Bezsłoneczna Cytadela" Wyd. ISA
www.flickr.com

niedziela, 12 kwietnia 2015

Gobliny

Gobliny z plemienia Durbuluk


Durbuluk oznacza w języku goblinów "dominujący" tak zwie się plemie goblinów, które żyje pod "Bezsłoneczną Cytadelą" z powodu przybycia pewnego nieproszonego gościa, oraz poszerzenia wpływów koboldów w okolicy plemię Durbuluk straciło znacząco swoją strefę wpływów. Napadają oraz porywają podróżnych i poszukiwaczy przygód, trzymając ich dla okupu.


krótki opis goblinów:


Gobliny są z natury złe oraz mnożą się niczym króliki, wystarczy uśpić czujność żeby najechali ziemie i złupili ją do cna. Ich przewaga liczebna zawsze ma znaczenie, członkowie plemienia zwykle mają jedną karnację skóry, zawsze najsilniejszy jest przywódcą. Osiedlają się gdzie się da i noszą ubrania, oraz bronie i zbroje z pokonanych nieszczęśników.

 


Ich przywódca Durrn rządzi twardą ręką



  
Statystyki:

Mały humanoid (goblinoid)

KW: 1k8 (4pw)

Inicjatywa +1 (Zr)

Szybkość 9m

KP 15 (+1 rozmiar, +1Zr, +3 Ćwiekowana skóra

Ataki: Długi miecz +1 wręcz lub dizryt +3 dystansowy

Obrażenia: Długi miecz 1k8 lub dizryt 1k4

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne cechy: Widzenie w ciemnościach 18m

Rzuty obronne: Wytrw+2 Ref +1 Wola +0

Atrybuty: S 8,Zr 13, Bd 11, Int 10, Rzt 11, Cha 8

Umiejętności: Ciche poruszanie +4, Nasłuchiwanie +3 Ukrywanie +6, Zauważanie +3

Atuty: Czujność

Klimat/Teren: Regiony w klimacie umiarkowanym, gorącym i podziemia.

Występowanie: Banda(4-9) lub gromadka (10-100 +100% niewalczących +1 3-poziomowy sierżant na 20 dorosłych i przywódca 4-6 poziomu), gromadka wojenna (10-24 z worgami wierzchowcami) lub plemie (40-400) + jeden 3 poziomowy sierżant na 20 dorosłych, jeden lub dwóch poruczników 4-5 poziomu, przywódca 6-8 poziomu, 10-24 worgów oraz 2-4 złowieszcze wilki)

Skala Wyzwania: 1/4

Skarb: Standardowy

Charakter: Zwykle neutralny zły

Rozwój: Zależnie od klasy postaci

 

Wzrór na gobliny

źródła:
"Bezsłoneczna Cytadela" wyd. ISA
http://www.cubicle7.co.uk
http://www.myrpgame.com






wtorek, 7 kwietnia 2015

Troll

Troll "Smoczy kapłan"


Ten troll miał kiedyś imię, oraz wysoką pozycję jako smoczy kapłan. Niestety zbyt dużo bawił się magią i przekształcił się na własne życzenie z elfa w trolla... Za to bluźnierstwo został pojmany i zamknięty w sarkofagu przez innych smoczych kapłanów. Jego sarkofag stał się jego domem, gdy moce regeneracyjne nie pozwoliły mu zejść z tego świata. Co jakiś czas wychodzi z sarkofagu, gdy zmusza go do tego głód.

 





Ten elf strollował wszystkich ^^

Statystyk brak :P

Troll

Źródła:
"Bezsłoneczna Cytadela" wyd. ISA
https://www.pinterest.com

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Meraphar

Meraphar


Ten Arcylicz, dawno temu zadał zagadkę Nekrusowi. "Jest jak smok, zionie nienawiścią, gdy ktoś zabija brata, płonie stałym ogniem, gdy go zgasisz, czujesz niedosyt i brak satysfakcji" Nekrus odpowiedział iż jest to "żądza zemsty" co okazało się prawidłową odpowiedzią. W nagrodę nauczył go czaru, który w trakcie ucieczki przed mściwymi elfami uratował Nekrusowi i Azramtozowi życie, animując przez chwilę ciało kapłana Nerulla. Później okazało się iż Meraphar jest pra-pra-pradziadkiem Azramtoza, gdy przywrócił do (nie)życia Adowarda; elfa najemnika, który miał za zadanie służyć pośmiertnie Martehaiom. Miejsce pobytu tego Arcylicza jest zagadką, wiadomym jest iż usłyszymy o nim jeszcze nie raz.




Po wielu wiekach egzystencji, nadal trzymają się go żarty. :-)

 

Źródła:
Sesje z Azramtozem

sobota, 4 kwietnia 2015

Świąteczna drzewna skaza

Świąteczna drzewna skaza

Gwoli wyjaśnienia figurka powstała na wigilię 2014r. lecz z powodów technicznym nie mogłem wstawić ją na bloga. Cóż pogoda aktualnie za oknem jest jaka jest(sypie śnieg...). więc oto przedstawiam świąteczną drzewną skazę. Wesołych świąt dla moich czytelników! :D

Osobnik który zdobył to drzewko nie przypuszczał iż jest to uśpiony gałęziak, w cieple domostwa i przy podlaniu wodą skaza zyskała odrobinę wigoru. Strzeżcie się Ci którzy upiększyliście ją tymi kolorowymi ozdobami, zakłócenie jej spokoju niszczy też jej poczucie humoru!





Jak łatwo i szybko zepsuć sobie święta? Ozdobić gałęziaka! :P

Statystyki:

Mała roślina

KW: 1k8+1 (5 pw)

Inicjatywa +1

Szybkość 6m

KP 15

Ataki: 2 Pazury+0 wręcz

Obrażenia: Pazury1k3-1 + zatrucie (tymczasowe -1 punkt siły ST 11)

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne ataki:Zatrucie

Specjalne cechy: Częściowa niepodatność na broń kłutą, cechy roślin

Rzuty obronne: Wytrw+3 Ref +1 Wola +0

Atrybuty: S 8, Zr13, Bd 12, Int 5, Rzt 11, Cha 4

Umiejętności: Ciche poruszanie +5, Nasłuchiwanie +4, Ukrywanie +10, Zauważanie +4

Atuty:Zogniskowanie umiejętności ukrywanie

Klimat/Teren: Regiony w klimacie umiarkowanym i podziemia

Występowanie: Pojedynczo

Skala Wyzwania:1/3

Skarb: brak

Charakter: zawsze chaotyczny zły

Rozwój: 2-3 KW (mały)

Cechy roślin (zw) Niepodatny na trucizny, uśpienie, paraliż,otumanienie i poliformowanie. Nie mają na niego wpływ trafienia krytyczne, ani efekty wpływające na umysł, widzi w słabym świetle. Gałęziak uzyskuje umiejętności i atuty jak istota baśniowa.

 

Źródła:
"Księga Potworów I" wyd ISA
Soldiana to był jej pomysł :-)

Guthash

Guthash(Nadęta Złowieszcza szczurzyca)


Jej imię w goblińskim oznacza właśnie "Nadęta" co nie jest niczym dziwnym jest dwukrotnie większa od normalnego złowieszczego szczura, ponadto jeszcze jej "dzieciaki" przynoszą jej codziennie mniejsze gryzonie, lub nawet kobolda albo i goblina. Jej dwumetrowej długości cielsko i nie najmilszy charakter potęguje jeszcze to że rzadko walczy sama, zwykle towarzyszą jej jeszcze złowieszcze szczury w ilości od trzech w górę...

 





Jak na "damę" to o cerę nie za bardzo dba...

Statystyk brak :P

Guthash

Mamcia obroni, nakarmi, urgyzie...

Źródła:
"Bezsłoneczna Cytadela"
http://sorcerermonk.blogspot.com