czwartek, 8 listopada 2012

Zmiany

Dalsze zmiany


No i zaczęło się; cóż nowego w moim blogu? Na pewno sporo zmian od strony wizualnej. Co do technicznych szczgółów to powstał dział "Kategorie" od dziś można oglądać moje figurki podzielone na odpowiednie działy wg. rodzaju istot które stworzyłem. Powstał również dział "Informacje" dzięki czemu powinno być łatwiej poruszać się po moim blogu. Jeżeli macie jakieś pomysły możecie komentować pod tym wpisem. :-) Figurki póki co są "w produkcji" i czekają na publikację, aż ogarnę porządnie nowy sposób edycji mojego bloga. Tymczasem czuwajcie, bo zmiany wcale nie muszą być na gorsze. (chociaż wolałbym niektóre rzeczy inaczej ustawić, ale cóż... Postęp robi swoje, nie można mieć wszystkiego :P

4 nowe figurki są już ukończone, piąta czeka. Zaktualizowałem statystyki gryfa, oraz poprawiłem na blogu wszystkie źle przeniesione wpisy. Zdjęcia dodam na dniach, aktualnie brakuje mi czasu na pisanie bloga(nauki przed pewnym ważnym wydarzeniem (sic!:D) oraz praca zabierają mi dużo cennego czasu) staram się ile mogę, więc wkrótce zacznie się wszystko na nowo :-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz