poniedziałek, 31 grudnia 2012

Karczmarz

Karczmarz


Każde szanowane miasto, lub mniej szanowana osada posiadają karczmę. Jak zwykle w tych miejscach dochodzi do interesujących wydarzeń, zawadiaki, łotrzyki i inne typy spod ciemnej gwiazdy szukają tu zleceniodawców poprzez informacje, przekupstwo lub po prostu w bezpośrednim spotkaniu twarzą w twarz, lub twarzą w bełt jeżeli coś pójdzie nie tak. ;-) Karczmarz zajmuje tu najważniejszą pozycję, czasami podzieli się ważnymi informacjami(za opłatą oczywiście), czasami zaproponuje pokój (mniej lub bardziej obskurny, zależy od tawerny), lub po prostu ciepły posiłek. Czasami jeżeli klient karczmy jest zbyt nadpobudliwy to i w mordę da solidnie. Taki oto z karczmarza miły jegomość jest, męczący, lecz nader przydatny.


Kufel? Jaki kufel... to nocnik niziołka...

 

Statystyki:

Średni humanoid (człowiek)

KW: 1k8 (5pw)

Inicjatywa +0

Szybkość 9m

KP 10

Ataki: Walnięcie +2 wręcz

Obrażenia: Walnięcie 1k6+2

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m

Rzuty obronne: Wytrw+1 Ref +3 Wola +2

Atrybuty: S 15,Zr 10, Bd 11, Int 9, Rzt 8, Cha 8

Umiejętności: Postępowanie ze zwierzętami +1 Nasłuchiwanie+2, Wyczucie pobudek +1, Zauważanie +1, Zastraszanie +1,

Atuty: Skupienie na broni; maczuga

Klimat/Teren: Każda karczma

Występowanie: Pojedynczo

Skala Wyzwania: 1/4

Skarb: Standardowy

Charakter: Zwykle neutralny

Rozwój: 2 KW (duży)

 

 

Tymczasem szczęśliwego, radosnego, zdrowego, ciepłego, pomyślnego jak tylko się da* dla każdego czytelnika mojego bloga. :D

*samych 20-ek na kościach i krytyków, oraz skarbów najlepszej jakości na sesjach^ ^

Życzy wasz: Marcus



źródła:
www.photobucket.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz