poniedziałek, 30 czerwca 2014

Podsumowanie czerwca

Czerwiec 2014


Ten miesiąc był miesiącem w którym stworzyłem najwięcej chyba figurek opartych na teledyskach, filmach lub serialach. Sporo też trafiło się kultowych postaci, oraz bardzo rozpoznawalnych w pewnych kręgach. Natomiast z technicznego punktu widzenia, postarałem się poprawić malowanie niektórych detali, na przykład czaszkę błazna i jego ciało, oraz szwy na kilcie Piramidogłowego. Wróciłem też do techniki suchego pędzla przy postarzaniu szat "The Guy"-a oraz Lekarza plagi. Podsumowując czerwiec śmiało mogę nazwać go miesiącem ikon. Dziękuję wszystkim za komentarze, przynajmniej wiem że kogoś interesuje moje hobby. Komentujcie ile się da, każda nowa opinia mnie dodatkowo motywuje.

Pozdrawiam, Marcus :-)


Longilius spotkał błazna, biedny ma takie szanse z tym paladynem jak lekarz plagi za którego plecami już stoi Piramidogłowy, natomiast zielony smoczek usłyszał odgłosy kroków pewnego przybysza i kapłanki za ścianą lochu.

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz