środa, 30 lipca 2014

Łupieżca umysłów

Łupieżca umysłów


Czyli inaczej zwany Illithidem, druga figurka powstała na zamówienie Mistrza Gry Kolszera. :-)

Humanonid wielkości człowieka z jasnofioletowym, gumowatym, śluzowatym ciałem. Głowa w kształcie ośmiornicy z jaskrawobiałymi oczami. Są to inteligentni, źli i samolubni sadyści, narzucający swoją wolę innym i niszczący ich umysły. Kiedy przegrywają uciekają nie zwracając uwagi na innych(sług, współtowarzyszy). Walczą głównie na dystans, a w zwarciu używają macek.
Illithid

Statystyki:


Średnie wynaturzenie

KW: 8K8+8(44pw)

Inicjatywa: +6

Szybkość: 9m(6pól)

KP 15(+2Zr, +3 naturalny) Dotyk 12, Nieprzygotowany 13

Ataki: (Bazowy atak +6, Zwarcie +7), macka +8 wręcz. Całkowity atak 4 macka +8 wręcz

Obrażenia: Macka 1k4+1

Front/Zasięg: 1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne ataki: Doskonalsze łapanie, Psionika, Ugodzenie umysłu, Wyrwanie mózgu

Specjalne cechy: Odporność na czary 25, Telepatia 30m

Rzuty obronne: Wytrw +3 Ref +4 Wola +9

Atrybuty: S 14, Zr 14, Bd 12, Int 19, Rzt 17, Cha 17

Umiejętności: Blefowanie +11, Ciche poruszanie się +10, Dyplomacja +7, Koncentracja +11 Nasłuchiwanie +11, Przebieranie +3(+5 udawanie), Spostrzegawczość +11, Ukrywanie się +10, Wiedza (dowolna) +12, Wyczucie pobudek +7, Zastraszanie +9

Atuty: Czarowanie w walce, Doskonalsza inicjatywa, finezja w broni

Klimat/Teren: Podziemia

Występowanie: Pojedynczo, para, inkwizycja (3-5) lub kult(3-5) + 6-10 Grimloków

Skala Wyzwania: 8

Skarb: Podwójny sztandarowy

Charakter: Zawsze praworządny zły

Rozwój: Zależny od klasy postaci, dostosowanie poziomu +7

Ugodzenie umysłu(zc) Odpowiednik czaru 4 poziomu zasięg ataku 18m stożek, rzut obronny na Wolę(ST17 oparty na Charyzmie) jeżeli się nie powiedzie Oszołomienie na 3k4 rundy. Często używana w celu pożywienia się, odciągając jedną lub dwie ofiary na bok

Psionika(zc) Na życzenie: Lewitacja, lub Sugestia(ST16 oparty na Charyzmie), Wykrycie myśli(ST15 oparty na Charyzmie), Zamiana planów, Zauroczenie potwora(ST 17 oparty na Charyzmie). Efektywny poziom czarującego = 8

Doskonalsze łapanie(zw) Żeby jej użyć Łupieżca musi trafić macką wroga małego, dużego lub średniego potem rozpoczyna zwarcie w darmowej akcji, gdy zwycięży w teście zwarcia rozpoczyna trzymanie i wczepia się macką w głowę ofiary, Ilithid może złapać istotę rozmiaru dużego lub większą, jeśli dosięgnie jej głowy. Gdy Łupieżca ma chociaż jedną mackę wczepioną, może spróbować wczepić resztę, warunkiem jest udany test zwarcia, udany test zwarcia lub wyzwalania uwalnia wroga, lecz Łupieżca otrzymuje premię +2 do zwarcia z okoliczności, za każdą wczepioną mackę.

Telepatia(zn) Porozumiewa się telepatycznie z każdym stworzeniem, które mówi jakimś językiem w promieniu 30m.

Wyrwanie mózgu(zw) Jeśli Ilithid ma wczepione wszystkie 4 macki i przejdzie udany test zwarcia to od razu wyrywa przeciwnikowi mózg. Nie działa w starciu z: Żywiołakami, Konstrukatmi, Roślinami, Nieumarłymi i śluzami, nie zabija również od razu przeciwników o wielu głowach.



Źródła:
www.elftown.com
(D&D Księga Potworów Wydawnictwo ISO)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz