niedziela, 30 listopada 2014

Podsumowanie listopada

Listopad był dla mnie miesiącem zakończenia wielu zmian w moim życiu jeżeli chodzi o moją sferę prywatną(remont w domu oraz zmiana pracy). Cóż figurki zeszły więc przez dłuższy czas na dalszy plan, mimo wszystko ile mogłem uzyskać wolnego czasu na stworzenie nowych o tyle czasu na ich pomalowanie miałem mniej. Efektem wiec może nie jest duża ich ilość, ale postarałem się nadrobić to jakością. :-) Lady zombi ma być częścią przyszłej przygody, którą planuję lecz póki co jeszcze się nie odbyła, dla spektralnego czarodzieja też tam się powinno znaleźć miejsce. Co do Króla Dyni figurka powstała z naciskiem na nadchodzące Halloween, więc nie mam z nią żadnych fabularnych planów póki co. :-) Natomiast postać Maleficenty została stworzona już w lipcu(sic!) tego roku, niestety w wyniku remontu pomalować zdążyłem ją dopiero w listopadzie, wtedy to ujrzała światło dzienne. Jest jeszcze na dzień dzisiejszy kilka figurek, które już powstały, lecz nie zostały opublikowane, w trakcie nadchodzącego miesiąca postaram się je w miarę regularnie publikować. Tyle z mojej strony w kwestii informacyjnej, dziękuję Wam za odwiedzanie mojego bloga staram się je tworzyć również dla Was żebyście mogli nacieszyć oko i pobudzić wyobraźnię. :-)





Pozdrawiam wszystkich odwiedzających regularnie mojego bloga :-)

Marcus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz