niedziela, 12 kwietnia 2015

Gobliny

Gobliny z plemienia Durbuluk


Durbuluk oznacza w języku goblinów "dominujący" tak zwie się plemie goblinów, które żyje pod "Bezsłoneczną Cytadelą" z powodu przybycia pewnego nieproszonego gościa, oraz poszerzenia wpływów koboldów w okolicy plemię Durbuluk straciło znacząco swoją strefę wpływów. Napadają oraz porywają podróżnych i poszukiwaczy przygód, trzymając ich dla okupu.


krótki opis goblinów:


Gobliny są z natury złe oraz mnożą się niczym króliki, wystarczy uśpić czujność żeby najechali ziemie i złupili ją do cna. Ich przewaga liczebna zawsze ma znaczenie, członkowie plemienia zwykle mają jedną karnację skóry, zawsze najsilniejszy jest przywódcą. Osiedlają się gdzie się da i noszą ubrania, oraz bronie i zbroje z pokonanych nieszczęśników.

 


Ich przywódca Durrn rządzi twardą ręką



  
Statystyki:

Mały humanoid (goblinoid)

KW: 1k8 (4pw)

Inicjatywa +1 (Zr)

Szybkość 9m

KP 15 (+1 rozmiar, +1Zr, +3 Ćwiekowana skóra

Ataki: Długi miecz +1 wręcz lub dizryt +3 dystansowy

Obrażenia: Długi miecz 1k8 lub dizryt 1k4

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne cechy: Widzenie w ciemnościach 18m

Rzuty obronne: Wytrw+2 Ref +1 Wola +0

Atrybuty: S 8,Zr 13, Bd 11, Int 10, Rzt 11, Cha 8

Umiejętności: Ciche poruszanie +4, Nasłuchiwanie +3 Ukrywanie +6, Zauważanie +3

Atuty: Czujność

Klimat/Teren: Regiony w klimacie umiarkowanym, gorącym i podziemia.

Występowanie: Banda(4-9) lub gromadka (10-100 +100% niewalczących +1 3-poziomowy sierżant na 20 dorosłych i przywódca 4-6 poziomu), gromadka wojenna (10-24 z worgami wierzchowcami) lub plemie (40-400) + jeden 3 poziomowy sierżant na 20 dorosłych, jeden lub dwóch poruczników 4-5 poziomu, przywódca 6-8 poziomu, 10-24 worgów oraz 2-4 złowieszcze wilki)

Skala Wyzwania: 1/4

Skarb: Standardowy

Charakter: Zwykle neutralny zły

Rozwój: Zależnie od klasy postaci

 

Wzrór na gobliny

źródła:
"Bezsłoneczna Cytadela" wyd. ISA
http://www.cubicle7.co.uk
http://www.myrpgame.com






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz