niedziela, 30 sierpnia 2015

Necronomicon Nekrusa

Necromanticis Libro


Każdy szanujący się Czarodziej powinien mieć księgę zaklęć. Nekromanci tacy jak moja postać też powinni posiadać stylowe księgi zaklęć. Oto jak wygląda księga mojego Nekrusa, została ona wykonana w całości przez... moją żonę. :-)

Za podstawę tego dzieła posłużył gruby notes.Szklane oczy księgi wyglądają jakby były żywe, do tego jeszcze to ta zaszyta paszcza powoduje ciarki na plecach...





Powieki oczu żona wykonała z masy modelarskiej, zęby za to też udało jej się świetnie wymodelować i postarzyć. ^^




Z tyłu prezentuje się jakby była całkiem nowa. :-)



 

Wyszywanie okładki ze skóry było bardzo czasochłonnym zajęciem, podczas gdy ja sobie robiłem figurki. Soldiana szyła. :-)








Po zszyciu skóry z materiałem przyszedł czas na szkice, nie przyłożyłem do tego ręki to też jej ciężka praca. :-)





Nie mam ani krzty talentu jeżeli chodzi o rysowanie, więc Soldiana też się tym zajęła. Może i nie ma tych szkiców zbyt wiele, ale za to dobrze się prezentują.




Podziękowania należą się mojej wspaniałej żonie za naprawdę ciężką pracę jaką włożyła w stworzenie tej niesamowitej księgi. Jestem bardzo szczęśliwym mogąc się podzielić z Wami tym epickim dziełem, chodzą słuchy iż zamierza postarzyć jeszcze te strony. Póki co będę relacjonował jeżeli coś się zmieni w tej kwestii i zapraszam do podzielenia się wrażeniami i komentowania,:D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz