środa, 23 marca 2016

Donde Conde

Donde Conde


Oto w końcu bardzo długo wyczekiwana figurka jednego z najlepszych Youtuberów jakich znam, figurka została zrobiona na podstawie artu stworzonego przez H.V.
Nie bijcie, pierwszy raz tworzyłem figurkę w garniturze, papieros na podstawce powstał przypadkiem, ale spodobał mi się na tyle że go zostawiłem. Chciałem jeszcze dodać gdzieś butelkę koniaku, albo jakiejś dobrej Whisky. Jednak przy papierosie i kartach niczym u Jokera stwierdziłem że to byłoby trochę za wiele. Karty pomalowałem sugerując się widocznym białym asem na czarnym tle. Garnitur powstał na podstawie tych noszonych w latach dwudziestych XX wieku. :-)

Donde Conde

 

To się nazywa mieć Jokerową/Slenderową... tfu! Pokerową twarz :D
Donde Conde

Donde Conde

Donde Conde

 

Kanał Donde Conde znajdziecie tutaj:

Donde Conde

Zapraszam na kanał i przesyłam pozdrowienia dla Donde :-)
Donde By H.V.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz