środa, 27 września 2017

Posągi z Yuggoth

Dobra to będzie spora odmiana, odrobina odpoczynku od typowego fantasy, sięgnijmy w Podmrok i te dziwne okolice, gdzie pojawiły się dzieła rąk obcych przybyszów z odległej planety Yuggoth...

Nosiłem się już od dawna ze zrobieniem takich elementów terenu, ale jakoś nie miałem czasu zakupić masę modelarską termoutwardzalną(modelinę), w końcu upolowałem.
Posąg pomiędzy świecami..
Macki wygotowałem i przykleiłem do postaci pewnego drania ze "Star Wars"
Plugawe błogosławieństwo w drodze


Oczywiście musiałem wzmocnić figurę klejem na gorąco żeby nie widać było załamań, dziur i tym podobnego bubla.
Kultysta dostaje o co prosi
Następnie przykleiłem macki do figury klejem na gorąco, potem wzmocniłem je Wikolem, około trzy warstwy poszły na to.
Inny oddaje się swoje mrocznej Pani
W przypadku figurek Kopciuszka, ta idealnie nadawała się do zrobienia macek, które by wydostawały się z pod jej sukni. 

Płyną czarne łzy
Oczywiście sporym wyzwaniem było pomalowanie ich tak jakby wyglądały na ożywające.

Posoka płynie strumieniami
Każdą z widocznych przy tej figurze czaszek wyrzeźbiłem osobno, po to żeby był dobry efekt i w miarę realistyczny, podstawy do wszystkich figur powstały z przyciętego styropianu, a pod niego podkleiłem cienki karton.
Kamienne macki wracają do życia
Płukanki z zielonego i brązu dały piorunujące efekty, w największe zagłębienia poszły płukanki z czerni.
Zapomniane wersety przecinają powietrze
Żeby było odpowiednio stylowo, każda z figur "płacze" czarnymi łzami, czarna farbka akrylowa i lakier z połyskiem zrobiły swoje.
Plugawe, bluźniercze słowa wypełniają pomieszczenie
Krew na monumencie z czaszkami została nałożona tą samą techniką, z tym że użyłem dwóch odcieni czerwieni i lakieru.
Mroczna Pani przyjmuje ofiarę
Tak oto gotowe posągi z Yuggoth mogą posłużyć jako bardzo ciężki klimatycznie element terenu, jako cel ataku sił dobra, lub po prostu do sesji RPG jako dodanie pewnego klimatu horroru, równie dobrze można użyć ich jako miejsce błogosławieństw dla oddziałów o złym charakterze. Możliwości jest mrowie, tylko czy wystarczy odwagi by je wypróbować..? hee hee hee :-) 

 

 

1 komentarz: