sobota, 28 listopada 2020

Stoły i szafa do HeroQuest

 Cóż... 

To już ostatni wpis jeżeli chodzi o mebelki do gry Hero Quest. Zostały jeszcze drzwi, ale to już osobny temat jest bo nie uważam drzwi za mebel. :P

 Stoły były wykonane w identyczny sposób jak mój stół do tortur, też klejone Wikolem patyczki od lodów z patyczkami do mieszania kawy.
Wymiary dostałem od Tomka, dzięki! :D

Wyglądają dość prymitywnie, z tym że trzymają pewien standardowy fason do tej gry.

Szczerze z wyglądu szafy jestem bardziej zadowolony niż z tych stołów, wykonałem ją na bazie drewnianego klocka oklejonego patyczkami po lodach różnej maści i kształtu.^^

 


 

Czaszkę odlałem sobie z jednej z figurek upiorów do gry "Heroclix", odlew wykonałem przy użyciu masy epoksydowej. Przykleiłem ją na środek szafy i całość pomalowałem farbkami akrylowymi dodając cienie i teksturę. 


Całość jest sklejona tak pancernie, że nie jestem pewien czy coś się by stało jakby spadła ze stołu.^^


Zawiasy i klamki powstały z wykałaczek. = )




To tyle jeżeli chodzi o część związaną z meblami do "HeroQuest".  Mam nadzieję że seria Wam się podobała. Jeżeli chcecie więcej piszcie w komentarzach.

Oby nam dobrze służyły! :D


Zdjęcia: Soldiana




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz