czwartek, 13 maja 2021

Drzewo z ralisityczną koroną

 Ostatnio eksperymentuję nad posypką dosyć wyjątkową. Udało mi się dorwać w swoje ręce posypkę do scrapbookingu co ciekawe, w wielu wariantach kolorystycznych.

Powiem że efekt jest o wiele bardziej zadowalający niż jakbym używał chociażby statycznej trawy, czy posypki modelarskiej ze zmielonych trocin. 

Udało mi się dostać pokryte styropianowymi kulkami plastikowe drzewo, ale ponieważ wyglądało realistycznie tak bardzo, jak wcale, dokonałem parę modyfikacji. Poza pogrubieniem pnia za pomocą grubego ręcznika papierowego owiniętego wokół pnia(oczywiście pomalowanego na ciemny brąz) właśnie użyłem tej posypki. Magia zadziałała. :-)

 

Kolor i realizm uznałbym za poprawny. :-)

 


Nie wiem jak dla Was, ale jak dla mnie efekt jest o wiele bardziej zadowalający niż jakby to miało być drzewko z koroną wykonaną ze styropianowych kulek. Oczywiście kulki jak najbardziej są, ale pod grubą warstwą Wikolu i posypki ciemnozielonej do scrapbookingu. Mech pod drzewem również wykonałem tą metodą. Liczę na jeszcze lepsze efekty przy następnych eksperymentach. Mam nadzieję że będa równie udane. :-)


Zdjęcie: Soldiana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz