sobota, 4 września 2021

Bojowy mamut

Inspiracja jest to dziwna rzecz, nieraz nie ma się żadnego pomysłu na jakąkolwiek sensowna figurkę, makietę czy model. Lecz czasami bierze się coś do ręki i już wie się co się stworzy. Tak było w przypadku tego mamuta stworzonego z figurki zabawki Mańka z animacji "Epoka Lodowcowa". Parę szlifów i był jak nowy, Maska powstała z jakiejś zabawki nieznanego mi pochodzenia, dopiero jak odciąłem oryginalne kły pasowała. Elementy zbroi powstały ze strzępów zabawek starych rycerzyków, zabawkowego szkieletu, oraz z części zabawek z Kinder Niespodzianki. Całość skleiłem klejem na gorąco, działa cuda.

 Praca nad nim trwała długo z przerwami, remonty i życie rodzinne > hobby. ;-)

 Podstawka powstała z kartonowej podstawy wzmocnionej klejem Wikol, śnieg z masy śniegowej też z Wikolu, połączonego z białą farbą akrylową i... kaszą manną. xD

 Lód zrobiłem z kryształków z zabawek z Kinder Niespodzianki, płukanka z błękitu nadała temu dodatkowego tonu. 

Malowanie akrylami, gdzieniegdzie płukanki oraz cieniowania i już byłem zadowolony.

Nieumarły mamut gotów do szarżowania po śniegu!

Model wyszedł mi na tyle duży że jest w stanie pomieścić dwie figurki na swoim grzbiecie. Więc lepiej żeby wrogowie trzymali się z daleka, bo ten stwór mógłby i na smoka szarżować! :D







Małe wyjaśnienie: Poniżej są zrobione zdjęcia z drugiej sesji zdjęciowej, które się bardziej podobają? ;-)

 







 Zdjęcia: Soldiana

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz