piątek, 8 października 2021

Biały Smok

Witajcie, 

 

Zauważyłem że ostatnio wrzucam jeden wpis na miesiąc, postaram się jakoś nadrobić straty w tym miesiącu, może mi się uda.

Figurka którą dziś przedstawię powstała dobre dwa lata temu, ale niestety leżała niedokończona.

Zakupiłem tą figurkę w jakimś sklepie "Wszystko po 5zł" i postanowiłem zrobić z niej użytek, dużo czasu mi zabrało wymyślenie jak zrobić podstawkę i kryształy, ale co się odwlecze...

Podstawka - standard, karton wzmocniony klejem wikol. Kryształy powstały z wyciętych nożykiem modelarskim naboi do kleju na gorąco. Masa śniegowa powstała z kaszy mannej, pomieszanej z białą farbką akrylową dzięki Mateuszowi, dla którego wyrzeźbiłem postać barbarzyńcy.
 

Przy smoku dużo pracy z malowaniem nie miałem, najdłużej malowanie zajął mi pysk, oczy kły i ozór. 

Więcej czasu zajęło mi malowanie podstawki. ;-)

 

Opis stwora:

 

Białe smoki są najmniejszymi i najmniej inteligentnymi przedstawicielami smoczego rodu.

Większość z nich to zwykli drapieżcy, zamrażają swoje ofiary lodowym oddechem by potem je pożreć, nie są w tym wybredni. 

Jak już porwą już zamarzniętą ofiarę mogą ja zakopać w lodzie lub śniegu na później. Same smoki zamieszkują lodowe jaskinie, gdzie gromadzą swoje bogactwa.
Naturalnymi wrogami białych smoków są lodowi giganci, wykorzystują ich jako pożywienie lub jako swoje zwierzęta.


Oryginalnie jak go zakupiłem kolor miał docelowo szary


Według opisu część łusek może mu nawet z wiekiem przybierać barwy niebieskiej



Posypka, którą użyłem na masie śniegowej miała domyślnie służyć do bookscrapingu



Wybaczcie za brak regularnych wpisów, ale problemy zdrowotne ostatnio dają mi się we znaki 

 

 


 

 

Zdjęcia: Soldiana

Źródło: https://www.deviantart.com/benwootten

"Księga Potworów" Wyd. ISA

 

 

 

 

4 komentarze:

  1. Lodowe kryształy dodają uroku tej miniaturze. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem dobry śnieg wychodzi ze zmieszania sody oczyszczonej i białego kleju do drewna.

    I zawsze myślałem, że smoki bronią stosów złota, a nie kokainy. ;)

    OdpowiedzUsuń