niedziela, 30 lipca 2023

Szałas Orków

 Ave!

Powstanie tego modelu nie zainspirowało AI, ani żaden artwork. :-)

Inspiracją było archeologiczne odkrycie sprzed 25 000 lat(!) 

Link do artykułu można znaleźć tu:

 

<<==Link==>>


Był to szałas zrobiony z kości mamutów, jak widać czasami przeszłość może powrócić w najmniej oczekiwanej formie(szałasu dla Orków).

Orkowie w D&D nienawidzą ludzi i nie są zbyt lotni umysłowo - więc wykorzystują do budowania prowizorycznych obozów wszystko co mogą podnieść, a nie jest przybite do podłogi. Lub z tego co mogą upolować. Ten namiot powstał z kości nieszczęśnych stworzeń, które stanęły na ich drodze i kawałków skór.

Do budowy dachu namiotu wykorzystałem papierowe opakowanie po owocach, za kły użyłem wykonane z modeliny wygotowane kości dla byłego smoka do makiety z "Władcy Pierścieni" - która nie przetrwała próby czasu od 2007 roku jak i myszy. xD



Osadziłem go na twardej teksturze i dokleiłem kamienie, które pomalowałem dla kontrastu.

Za skrawki wiążące kości do kręgosłupa na szczycie użyłem sznurka do wędzenia mięs.

Dodatkowe skrawki skóry powstały z ręcznika papierowego namoczonego w kleju Wikol.


Taki szałas może służyć wodzowi orczego plemienia, ale też nie powiedziane że opuszczony nie mógł zostać np. przejęty przez plemię dzikich goblinów.




Zdjęcia: Soldiana




1 komentarz: