czwartek, 11 kwietnia 2024

Egzekutor

Kolejna konwersja figurki z serii "Dreamblade" jak znajdę jej nazwę to opublikuję. :-)


Malowanie było bardzo przyjemne, domyślnie chciałem żeby ta podstawka miała po prostu zwykła trawę, ale potem jak zobaczyłem ile mam dostępnego miejsca - zmieniłem zdanie.

Stwierdziłem że figurka o takim wyglądzie - zasługuje na więcej!


Głowę nieszczęśnika wziąłem od jednego z wojowników chaosu z Warhammera, tarczę również. Niestety okazało się że tarcza na tej podstawce wygląda dosyć blado, więc dodałem parę kamyków. Dzięki temu zyskała trochę głębi i sceneria stała się bardziej wiarygodna.

Na tej figurce to podstawka tworzy historię, odcięta głowa, zniszczona tarcza i postać z toporem wielkości dwóch chłopa, która wskazuje na swoją potencjalną ofiarę...
Czego chcieć więcej od bossa? :-)

Zakrwawiony topór świadczy o tym że pertraktację były raczej krótkie...



Czy będzie to oszalały minotaur, satyr czy nawet jakiś wilkołak w masce? To już zależy wszystko od tego jak scenariusz się potoczy przygody. W każdym bądź razie Egzekutor na pewno wzbudzi respekt! :D




Zdjęcja: Soldiana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz