wtorek, 30 listopada 2010

Jakoludzie

Jakoludzie

 

Jedna z ras typu "rogacizna" (nie ma to jak parzystokopytne). Cóż można o nich powiedzieć, hm… mniejsze toto niż Minotaur ale momentami równie wredne, co by nie rzec że perfidne. Bowiem trafiając do ich odizolowanej wioski w górach miodem i mlekiem(hee hee hee) płynącej, można w parę zabawnych dla tubylców chwil stać się(o ironio) niewolnikiem i następnego dnia czyścić kopytka jakiejś Jakoludzicy. Wbrew temu co się mówi o takich rasach to Jakoludzie są niezwykle rozwinięci pod względem magii jak i wiedzy tajemnej, może to niskie, kudłate i rogate ale nie znaczy że głupsze.;-) Już nie wspominając o ślicznie zdobionych strojach które wytwarzają, co do tego są równie próżne jak i Elfy. Cóż co by nie mówiąc to mając odpowiednie kontakty z tą rasą można by od czasu do czasu liczyć na dach nad głową w zawieję i kufel ciepłego mleka(od samicy oczywiście:P).


  Pij mleko będziesz... no w każdym bądź razie bądź zdrów!

 (Ubranie Jakoludzicy było stylizowane na Indyjskim Sari)

  Jakoludź nic dodać, cóż ująć..? No, może odrobinę sierści ;-)


Duży humanoid-potwór

KW: 5k8+10 (32pw)

Inicjatywa +4

Szybkość 9m

KP 16

Ataki: Drąg +9wręcz lub tasak +8 wręcz

Obrażenia: drąg1k6+6, tasak 2k4+6/18-20

Front/Zasięg:1,5m, 1,5m/3m

Specjalne ataki: Stopienie ciał

Specjalne cechy: Rozkazywanie Dżinni, widzenie w ciemnościach 18m, używanie laski

Rzuty obronne: Wytrw+3 Ref +4 Wola +6

Atrybuty: S 18,Zr 11, Bd 15, Int 14, Rzt 15, Cha 14

Umiejętności: Leczenie+6, Półsłówka +8, Przebieranie+10, Stosowanie magicznych urządzeń +10, Wiedza(tajemna) +10

Atuty: Poprawiona inicjatywa, Potężny atak, Zogniskowanie broni(drąg)

Klimat/Teren: Każde góry

Występowanie:Pojedynczo, para, lub grupka

Skala Wyzwania: 4

Skarb: Standardowy i laska

Charakter: zwykle neutralny zły

Rozwój: Zależnie od klasy postaci

 

Stopienie ciał(zc) Jakoludź łączy się z ciałem humanoida lub giganta w kontakcie przez 20 min. Po czym je przejmuje (Wola neguje ST21)oddzielenie 10min. Świadomość ofiary 1k6 po oddzieleniu.

Rozkazywanie Dżinni (zn) Raz dziennie Jakoludź może wezwać jednego złego Dżinni który mu służy do wschodu słońca. Używanie lasek (zw) Jakoludź może używać każdej magicznej laski. (szansa że posiada laskę 5% razy jego KW)

  

Źródła:

www.wizards.com

(D&D Księga Potworów II Wydawnictwo ISA 2000)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz