niedziela, 14 listopada 2010

Witajcie

Witam

 

Może drogą wstępu zacznę od tego iż się przedstawię :-)

Mam na imię Marek i aktualnie studiuję (niestety...) ^^

 

Więc pewnie zastanawiacie się o czym jest mój blog? Ano więc jest on tworzony z myślą o moim skromnym, acz niezwykle wciągającym i budującym hobby; modelarstwie ale nie tylko.

Całe piękno mojego przedsięwzięcia polega na tym iż poza tworzeniem zaawansowanych wizualnie modeli (w mniejszym lub większym stopniu udanych, ale hej…. ja dopiero zaczynam) moimi dziełami można grać! :D Tak jest,nie przesłyszeliście się można nimi grać i to sprawdzają się niezwykle dobrze.Zwłaszcza w systemie Dungeons & Dragons, gdzie fabuła łączy się z tysiącami smoków, potworów, nieumarłych, stworów z innych wymiarów, baśniowych istot, postaci niezależnych oraz bohaterów graczy których to wyżej wymienione figurki oczywiście moimi skromnymi siłami(i środkami też, wspominałem że studiuję?^^) staram się je wiernie odtworzyć.

 

Czemu akurat figurki z sytemu D&D? Bowiem figurki wydane dla tego systemu są niezwykle urokliwe, niektóre są to bardzo zaawansowane artystyczne modele. Poza tym to właśnie te figurki natchnęły mnie do stworzenia własnych,wiele ze stworów nie zostało wydanych w takiej formie przykładów można podać bardzo wiele, więc cóż było robić? Czekać na cud nie było sensu więc trzeba było zakasać rękawy, wziąć sprawy w swoje ręce(dosłownie) i zacząć tworzyć figurki na własne potrzeby…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz