poniedziałek, 26 września 2011

Astralny prześladowca

Astralny prześladowca

Słaba jakość masy była ale dało się radę :-)

Jest to przybysz o kształcie muskularnego humanoida, posiadający twarz ludzkiego szkieletu o wysuniętej żuchwie oraz posiadający dłonie zakończone niezwykle ostrymi szponami. Astralni prześladowcy przeczesują wszechświat w poszukiwaniu ostatecznej zdobyczy, żyją dla polowania i ich status społeczny zależy od ilości i siły pomyślnie upolowanych przez Astralnych Prześladowców istot. Ci znakomici łowcy preferują starcia z inteligentnymi przeciwnikami, nie są lubieni przez żadną rasę bo polują praktycznie na każdego. Rzadko kiedy angażują się w walkę bez przygotowania terenu do polowania wolą osaczyć i osłabić zdobycz przez dobiciem jej.

 

Kierują się krótkim kodeksem łowieckim, min; Jeżeli zdobycz ucieknie Astralny Prześladowca nigdy nie będzie na nią więcej polował. Wynajęty Astralny Prześladowca nie będzie polował na swojego pracodawcę przynajmniej rok. Zakazane jest również polowanie na innego Astralnego Prześladowcę. Poza tym w swoim sporcie Astalni Prześladowcy kierują się pewną finezją informując w różne, nie zawsze miłe sposoby swoją ofiarę że jest „naznaczona” na polowanie. Przeciętny Astralny Prześladowca ma 1m  80cm wzrostu i waży 125kg.

Porozumiewają się we Wspólnym oraz Piekielnym języku.


  Predator niech się lepiej schowa...

Średni przybysz

KW: 12k8+72 (126pw)

Inicjatywa +9

Szybkość 15m (10 pól) wspinanie 6m

KP 30 (+5 Zr, +10 naturalny, +5Uchylanie się)

Bazowy atak+12 pochwycenie +20

Ataki: Pazury +20 wręcz lub Strzałka z gardła +17

Obrażenia: Pazury 1k6+7, lub 1k4+7 i zatrucie

Front/Zasięg: 1,5m, 1,5m/1,5m

Specjalne ataki: Trucizna, Atak z zaskoczenia +2k6,Strzałka z gardła

Specjalne cechy: Kamuflaż, Redukcja obrażeń(10magicznych) Widzenie w ciemnościach 35m, Ulotna zdobycz, Uniki, Cechy przybyszów, Tropienie, Szybkie tropienie, Nieziemska gracja

Rzuty obronne: Wytrw +19 Ref +18 Wola +18

Atrybuty: S 25, Zr 21, Bd 23, Int 12, Rzt 16,Cha 20

Umiejętności: Wspinaczka +30, Ukrywanie się +20,Skakanie +30, Nasłuchiwanie +20, Ciche poruszanie się +20, Przeszukiwanie +16,Wyczucie pobudek +18, Zauważanie +20, Przetrwanie +18

Atuty: Czujność, Ulepszone krytyczne trafienie(Pazury), Poprawiona inicjatywa, Poprawiony naturalny atak(Pazury),Żelazna wola, Tropienie, Skupienie na broni(Pazury)

Klimat/Teren: Plan astralny

Występowanie: Pojedynczo lub grupa łowiecka (2-6)

Skala Wyzwania: 12

Skarb: Standardowy

Charakter: Zawsze praworządny zły

Rozwój: Zależnie od klasy postaci

 

Zatrucie(zw)Przy zranieniu Rzut (ST na wytrwałość 22) Pierwsze trafienie paraliżuje na 1k4tury, rzut obronny jest oparty na Budowie. Ukradkowy atak(zw) Działa tak samo jak w przypadku łotrzyka zadaje dodatkowo 2k6 obrażeń, działa kiedy przeciwnik traci premię od zręczności oraz kiedy Astralny Prześladowca osacza przeciwnika.Strzałka z gardła(zw) Jej zasięg wynosi 22m bez dodatkowych przyrostów. Kamuflaż(zw)Astralny Prześladowca może użyć umiejętności Ukrywania się na dowolnym terenie,lecz nie daje mu to osłony. Ulotna zdobycz(zw) Bardzo trudno jest wytropić Astralnego Prześladowcę, każdy kto spróbuje go tropić uzyskuje -10 do rzutu na Przetrwanie. Uniki(zw) Każdy atak magiczny i normalny przeciw Astralnemu Prześladowcy, który oznacza rzut obronny zamiast zadawać połowę obrażeń w ogóle ich nie powoduje. Szybkie Tropienie(zw) Astralny Prześladowca może poruszać się z podwójną prędkością podczas tropienia. Nieziemska gracja(zn) Astralny Prześladowca dodaje swoją premię z Charyzmy do wszystkich rzutów obronnych oraz do odbicia oraz do Uchylania przy rzucie o KP. Umiejętności: Astralny Prześladowca dostaje zawsze rasowo +8 do Wspinaczki nawet kiedy jest zagrożony lub osaczony.




 

źródło: www.wizards.com

Monster Manual III

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz