sobota, 24 września 2011

Dwie odnowione figurki z poczatku 2008

Dwie odnowione figurki 2008

Grzebiąc sobie przypadkowo w moich starych figurkach odnalazłem orka z przełomu 2007/2008 roku. Zaznaczam iż to była pierwsza moja figurka wykonana z masy modelarskiej. brakowało mu kończyny i ogólnie był w nie najlepszym stanie. Ponieważ czarny rycerz obok doznał również uszkodzenia poprzez nadepnięcie na niego postanowiłem obie zregenerować. Efekt widać na zdjęciu. Kolor skóry orka dopasowałem do D&D oraz dopracowałem jego podstawkę żeby była bardziej "przystępna". Rycerzowi natomiast poprawiłem odcienie zbroi, jak i zrobiłem czerwone wykończenie na rękojeści topora. Miałem również zamiar dopracować jego rogi na bardziej kościsty kolor lecz dodanie do koloru rogów odrobiny żółtego do jego i tak żółtych oczu zepsułoby efekt. Swoją drogą nie przypuszczałem że efekt końcowy będzie zadowalający. Jeżeli będę miał jeszcze możliwość regeneracji dalszych figurek również postaram się w przyszłości wstawić wyniki mojej pracy.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz