wtorek, 31 października 2017

Sterty kości

Pomysł na to znalazłem na kanale Youtube "The DM's Craft" oczywiście żeby ułatwić sobie zadanie musiałem wyrzeźbić każdą kość osobno w modelinie bo w Polsce dostać takie szkielety ~28mm Oczywiście wygotowałem te gnaty żeby je utwardzić bo inaczej się nie da. :P

Akurat w sam raz na Halloween.^^
Razem z makietami z Yuggoth
Po przyklejeniu ich za pomocą kleju na gorąco do kartonowej podstawy czas przyszedł na dodanie posypki.
razem z Królem Dyni
Użyłem drobnoziarnistego piasku modelarskiego, przykleiłem na Wikol różnicę w grubości piasku widać w porównaniu do makiety z Yuggoth w prawym górnym rogu

Pod filarem
Pomalowałem kości na brązowo, następnie przeciągnąłem jasnożółtą farbką.
Obok filaru
Po pomalowaniu, nałożyłem dwie płukanki z różnych rodzajów brązu dla bardziej postarzającego efektu.

Dyniowcy ożywiają szkielet
Na koniec przejechałem techniką "suchego pędzla" po kościach jasnożółtym oraz jasnoszarym po posypce.

Same sterty kości
Kości można użyć jako trudny teren, są o tyle płaskie że można figurkę ustawić, mogą być jako oznaczenie niebezpiecznego miejsca, albo marker zabitego dużego przeciwnika lub olbrzymiego, wyszły bardzo przydatne moduły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz