środa, 28 lutego 2018

Wrota Czaszki

Długo myślałem nad tym pomysłem, na całe szczęście znalazłem odpowiedni "materiał" w kiosku, okazało się że wydano czasopismo z... plastikową czaszką :-)



Tak mi się spodobała koncepcja braku czerepu, że postanowiłem zrobić aż trzy różne "wykończenia"

Wrota nacji Borderlands z orkami
Pierwszy jest bardzo prymitywny, są to po prostu formacje skalne

Ork i Kobold w jednym stali domku
Wykonałem je tak jak i ściany przejścia z pianki montażowej wzmocnionej Wikolem.

Jeden na górze, a drugi na dole, a sorry kobolda trafił szlag :P
W sam raz pasuje klimatem do prymitywnych orków, czy koboldów

Zombi i szkielet w jednym stali domku
Drugi top powstał z posklejanych kostek zabawkowych za pomocą kleju na gorąco

Ale jak zwykle poszło o kobietę
Przejście z czaszką strzeżone przez nieumarłych ma dużo sensu.

Tak więc kości zostały rzucone...
Jeżeli Aragorn z LOTR-a musiał wyruszyć przez takie przejście to trzeba chłopu współczuć

Jakiś krasnolud żył se w fortecy...
Jako siedlisko dla bardziej ludzkich lub krasnoludzkich siedzib też się nadaje, tu poszedł karton i pianka artystyczna, na klej na gorąco i Wikol. Zdobienia wyciąłem końcówką igłową z hot wire'a. Zdało egzamin :P

...tak że nie zauważył jak Knightpool go wykiwał, a co!
Może być świetna siedziba na przykład dla złodziejaszków, lub bandytów pobierających okup za przejście.

Wikingowie pili z czaszek wrogów, w tej są same kostki do gry
Oczywiście czacha w środku pusta, to szkoda było nie wykorzystać przestrzeni, wyłożyłem wnętrze ręcznikiem papierowym oraz zlałem fest Wikolem, jak zaschło wszystko, zyskałem świetny pojemnik na kostki do gry, poza tym że mam świetne teren bitewny w trzech odsłonach :-)

Tutorial:



3 komentarze:

  1. Bardzo dobry pomysł i ciekawe znalezisko (a przy tym tanie jak barszcz) jako baza pod makietę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no akurat aktualnie już tak łatwo dostępne to czasopismo już niestety nie jest(Ciało Człowieka), w którym to była ta czacha. :-)

      Usuń
    2. Można jeszcze zamówić online z niedrogą dostawą do kiosku Ruchu:

      https://kiosk.ruch.com.pl/products/odkryj-z-nami-cialo-czlowieka

      Zamówiłem w ten sposób i czacha czeka już na obróbkę, choć realnie pewnie nieprędko się za nią zabiorę.

      Usuń