niedziela, 27 stycznia 2019

Barbarzyńca z Hero Quest

Figurkę zdobyłem rok temu, ale długo musiała czekać aż znajdę czas żeby ją pomalować.

Figurka przedstawia jednego z kanonicznych bohaterów fantasy; barbarzyńcy. Bohater ten wygląda niczym nieślubny brat Conana z Cimmerii.

Największym wyzwaniem w malowaniu tej figurki było dobre wycieniowanie jego mięśni, bo chłop biega sobie w tak dobrych 3/4 jak go Pan Bóg stworzył. xD

Miecza figurka nie posiadała więc tak jak w przypadku Mumii z Hero Quest musiałem dorzeźbić ostrze, stylizowałem je na celtyckie miecze.


Na wzgórzu nie można sobie odpocząć kiedy siły zła zwołują swoje sługi



Zmiana otoczenia może wtedy się przysłużyć, by zaskoczyć przeciwnika.


Po rozprawieniu się z niemilcem barbarzyńca wiele ryzykując wraca na z góry ustaloną pozycję


Berserk jak widać czasami popłaca.

Jeszcze tylko epickie wywijanie mieczem na skraju wzgórza i można wracać do kraczmy pić.

Przy okazji makietę wzgórza wykonałem niedawno przy użyciu sztucznej trawy i pewnej prymitywnej zabawkowej łodzi, którą obróciłem do góry nogami i odpowiednio przytwierdziłem klejem na gorąco, można? Można.^^

Myślę że najlepiej pasującą kartą do DDM-a będzie ta z najemnikiem barbarzyńców poniżej:


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajnie że ci się podoba, eksperymentowałem trochę z malowaniem tego wzgórza. :-)

      Usuń